Recent Posts

Koniec dominacji pojazdów typu Street? W styczniu wybieraliśmy głównie motocykle on/off

W styczniu 2018r. w rankingu segmentów funkcjonalnych pierwsze miejsce zajęły motocykle typu ON/OFF. Stanowiły one 35,1% wszystkich zarejestrowanych nowych motocykli. Przed rokiem było to 24,4%. Jest to pierwszy taki styczeń od 2010, kiedy na szczycie rankingu nie znajdują się motocykle typu STREET. Styczeń jest wprawdzie odległy od prawdziwego sezonu motocyklowego, ale ON/OFFy potwierdzają również tutaj swoją rosnącą popularność. Ich rezultat ...

Read More »

Wzrasta popularność motocykli z silnikami powyżej 750 cm3. Wskazują na to dane rejestracyjne

W styczniu najwięcej zarejestrowano nowych maszyn z silnikami o pojemnościach przekraczających 750 cm3 (121szt.). Ta grupa motocykli wróciła na szczyt styczniowego rankingu, po trzech latach panowania grupy o pojemności do 125 cm3. Osiągnięty wynik jest o 2 sztuki niższy niż przed rokiem i stanowi 1/3 całego rynku. Najpopularniejsze marki to: BMW (37 szt.), HARLEY-DAVIDSON (24 szt.) oraz TRIUMPH (13 szt.). ...

Read More »

Europejscy producenci motocykli łapią drugi oddech? Wyniki Piaggio i Triumpha

W świecie globalizacji totalnej trudno mówić o producentach stricte europejskich, ale na pewno możemy mówić o europejskich markach. Które z nich najlepiej radziły sobie w zeszłym roku i dlaczego? Ostatnio przedstawiliśmy wyniki KTM Industries AG i BMW Motorrad. Dziś czas na Piaggio Group i Triumph Motorcycles. Sprzedaż Piaggio wzrosła o 12,4% w trzecim kwartale 2017 roku Włoska grupa Paggio nie ...

Read More »