Indian Motorcycle wprowadziło oczekiwaną aktualizację do linii FTR1200

Zmiany, które dotyczą roku modelowego 2022 (choć są dostępne już teraz), są dość istotne i skupiają się na niuansach zapewniających większą wszechstronność jednośladu.

fot. Indian FTR

Przede wszystkim rodzina Indian FTR przejdzie na 17-calowe koła z odlewanego aluminium – z wyjątkiem modelu Indian FTR Rally, który będzie używał 19-calowego przedniego koła i 18-calowego tylnego koła.

fot. Indian FTR 1200

Zmiana ta pomoże poprawić prowadzenie FTR-a, a jednocześnie zapewni właścicielom solidniejszy zestaw opcji opon sportowych. W związku z tym, Indian FTR jest teraz wyposażony w opony Metzeler Sportec M9.

fot. Indian FTR

Dodatkową zaletą nowych kół, w połączeniu z zawieszeniem o skoku 120 mm, jest wysokość siedziska niższa o 3,4 cm, co powinno sprawić, że FTR będzie bardziej przystępny dla niższych zawodników.

Indian twierdzi również, że FTR jest teraz wyposażony w nową kalibrację silnika, która pomoże w płynności i przewidywalności reakcji przepustnicy, a także w rozruchu zimnego silnika.

fot. Indian FTR

Dodatkowo w pełni regulowane zawieszenie jest teraz dostępne we wszystkich poziomach wykończenia, w tym w bazowym modelu FTR. Przypomnijmy, że cała rodzina FTR to obecnie, poza modelem podstawowym – wariant Indian FTR S, FTR R Carbon oraz Indian FTR Rally.

%d bloggers like this: