Odkąd Jochen Zeitz objął stanowisko dyrektora generalnego, Harley-Davidson koncentruje się na strategii “Rewire” firmy. Polegała ona na ponownym skupieniu się na głównych klientach HD.

Latem 2020 roku byli świadkami zniknięcia strettfightera o nazwie Bronx, co zostało zasygnalizowane poprzez usunięcia pojazdu z sekcji “Pojazdy przyszłości” na stronie internetowej firmy.
Wygląda na to, że tym razem przyszła pora na porządki w dziale Electric Concepts. Motocykl, który miał dołączyć do LiveWire, właśnie przestał istnieć. To smutna wiadomość, ale w odróżnieniu od modelu Bronx, lekki motocykl elektryczny z Milwaukee był dopiero na etapie komputerowego szkicu. Jednak bez wątpienia wyglądał obiecująco, w stylu flat-track, o bardzo nowoczesnej, ciekawej linii. Ten jednoślad rzeczywiście mógł spodobać się wypatrywanej przez Harleya młodszej klienteli.

Wygląda na to, że HD pozostawił na stronie internetowej już tylko dwie koncepcje elektryczne, które nawiązują bardziej do skuterów i prawdopodobnie nie są priorytetem strategii Rewire. Może to być kwestią czasu, zanim również te pojazdy znikną ze strony internetowej.
Jak Harley tłumaczy kolejne przetasowania, a właściwie rezygnację z przyszłościowych, nowoczesnych projektów? W typowy dla siebie sposób:
W ramach The Rewire, Harley-Davidson nie komentuje już przyszłych produktów przed ich formalnym wprowadzeniem. Harley-Davidson jest zaangażowany w przewodzenie stawce pojazdów elektrycznych. Jako pionierzy jesteśmy dumni z dotychczasowych osiągnięć LiveWire, w tym z osiągnięcia pierwszego miejsca w sprzedaży motocykli elektrycznych w Stanach Zjednoczonych i niezwykłego, globalnego zainteresowania naszą marką w segmencie jednośladów elektrycznych. Wkrótce przestawimy więcej informacji wraz z naszą pięcioletnią strategią biznesową, The Hardwire.