Harley-Davidson rezygnuje z kolejnego koncepcyjnego motocykla

Odkąd Jochen Zeitz objął stanowisko dyrektora generalnego, Harley-Davidson koncentruje się na strategii “Rewire” firmy. Polegała ona na ponownym skupieniu się na głównych klientach HD.

fot. Harley-Davidson

Latem 2020 roku byli świadkami zniknięcia strettfightera o nazwie Bronx, co zostało zasygnalizowane poprzez usunięcia pojazdu z sekcji “Pojazdy przyszłości” na stronie internetowej firmy.

Wygląda na to, że tym razem przyszła pora na porządki w dziale Electric Concepts. Motocykl, który miał dołączyć do LiveWire, właśnie przestał istnieć. To smutna wiadomość, ale w odróżnieniu od modelu Bronx, lekki motocykl elektryczny z Milwaukee był dopiero na etapie komputerowego szkicu. Jednak bez wątpienia wyglądał obiecująco, w stylu flat-track, o bardzo nowoczesnej, ciekawej linii. Ten jednoślad rzeczywiście mógł spodobać się wypatrywanej przez Harleya młodszej klienteli.

fot. Najpierw znikną Bronx… / Harley-Davidson

Wygląda na to, że HD pozostawił na stronie internetowej już tylko dwie koncepcje elektryczne, które nawiązują bardziej do skuterów i prawdopodobnie nie są priorytetem strategii Rewire. Może to być kwestią czasu, zanim również te pojazdy znikną ze strony internetowej.

Jak Harley tłumaczy kolejne przetasowania, a właściwie rezygnację z przyszłościowych, nowoczesnych projektów? W typowy dla siebie sposób:

W ramach The Rewire, Harley-Davidson nie komentuje już przyszłych produktów przed ich formalnym wprowadzeniem. Harley-Davidson jest zaangażowany w przewodzenie stawce pojazdów elektrycznych. Jako pionierzy jesteśmy dumni z dotychczasowych osiągnięć LiveWire, w tym z osiągnięcia pierwszego miejsca w sprzedaży motocykli elektrycznych w Stanach Zjednoczonych i niezwykłego, globalnego zainteresowania naszą marką w segmencie jednośladów elektrycznych. Wkrótce przestawimy więcej informacji wraz z naszą pięcioletnią strategią biznesową, The Hardwire.

%d bloggers like this: