Po premierze Moto Guzzi V85 TT spekulowaliśmy, że nowy silnik o pojemności 850 cm3 może pojawić się w innych modelach. Wygląda na to, że ten dzień wreszcie nadszedł wraz z aktualizacją Moto Guzzi V7 na rok 2021.

Wykorzystując odmianę silnika z V85 TT, Moto Guzzi V7 2021 generuje 65 KM (w porównaniu do 52 KM) oraz 73 Nm maksymalnego momentu obrotowego, czyli całkiem sporo dla modelu przeznaczonego do ulicznych, codziennych zmagań.

Poza nowym układem napędowym, Moto Guzzi V7 2021 występuje w dwóch odmianach (Stone & Special), oraz otrzymuje wiele udoskonaleń i aktualizacji.

Przemodelowano układ wydechów, pojawiło się szersze tylne koła i nowe amortyzatory Kayaba. Są też nowe panele boczne i krótszy tylny błotnik, który uzupełnia pakiet zmian wizualnych.

Jeśli potrzebujesz szybkiego sposobu na odróżnienie Moto Guzzi V7 Stone od Moto Guzzi V7 Special, różnią się oczywiście wariantami kolorystycznymi, ale nie tylko. V7 Stone posiada cyfrowy, okrągły zegar (i DRL w poprzek reflektora), podczas gdy V7 Special wykorzystuje podwójny, analogowy zestaw przyrządów i dodatkowo klasycznie szprychowe koła.

Jeśli chodzi o kolorystykę, V7 Stone jest dostępny w trzech satynowych odmianach: Nero Ruvido, Azzurro Ghiaccio i Arancione Rame. Natomiast warianty kolorystyczne V7 Special to Blu Formale i Grigio Casual. Nie podano jeszcze cen nowych wariantów motocykli.