Nowe BMW R 1250 GS ujawnione z ulepszeniami. Do tego dochodzi wersja Adventure

BMW Motorrad lubi nazywać R 1250 GS i jego wariant Adventure “najpopularniejszymi na świecie turystycznymi enduro”. Będąc częścią rodziny, która w 2020 roku obchodzi 40-lecie istnienia, w zeszłym tygodniu oba modele otrzymały nową wersję dla roku modelowego, wkrótce po tym, jak ogłoszono to samo dla G 310 GS.

Fot. BMW Motorrad

Podobnie jak w przypadku modelu 310, zmiany w obu maszynach nie są rewolucyjne, ale powinny utrzymać wysoko zawieszoną poprzeczkę i przyciągnąć więcej klientów.

Najważniejszym aspektem motocykli, czyli silnik, pozostaje ten sam. Mówimy o dwucylindrowym silniku bokser o pojemności skokowej 1 254 cm3. Jego moc znamionowa wynosi 136 KM przy 7 750 obr./min i 143 Nm momentu obrotowego przy 6 250 obr./min.

Fot. BMW Motorrad

Nowe funkcje przewidziane dla tej serii przez Motorrad obejmują teraz standardowy tryb jazdy Pro z dodatkowym trybem Eco, przeznaczonym do “szczególnie ekonomicznej jazdy”.

Standardowo oferowany jest także zintegrowany system ABS Pro BMW, nowy reflektor z funkcją obrotu, a także podgrzewane fotele dla kierowcy i pasażera. W wyposażeniu standardowym znajduje się również Dynamic Traction Control (DTC), gniazda USB i 6,5-calowy pełnokolorowy wyświetlacz TFT.

Fot. BMW Motorrad

“Inspirujące osiągi, imponująca oferta wyposażenia, nieporównywalne wrażenia z jazdy i niemal niezachwiane zaufanie klientów GS do swoich motocykli przyczyniają się znacząco do sukcesu marki BMW Motorrad” – napisali w oświadczeniu Patrick Gürlich, kierownik projektu i Reiner Fings, kierownik produktu.

BMW nie ogłosiło na razie daty rozpoczęcia sprzedaży ani zmian cen R 1250 GS i R 1250 GS Adventure.

Fot. BMW Motorrad
%d bloggers like this: