Indian Roadmaster Elite 2020 to tylko 225 sztuk motocykla dla najbardziej wymagających odbiorców marki

Roadmastera Elite widzieliśmy już w kilku smakach, ale tegoroczna edycja jest jeszcze lepsza. Każdy egzemplarz modelu Roadmaster Elite poddany jest specjalnemu procesowi lakierowania. Całość trwa ponad 30 godzin, a wykończenie odbywa się ręcznie i wykonywane jest przez najlepszych specjalistów w branży.

Fot. Indian Roadmaster Elite

Nowe malowanie o dumnej acz nieco przydługiej nazwie Thunder Black Vivid Crystal over Gunmetal Flake uzupełniono ręcznie nakładanymi czerwonymi prążkami i specjalnymi emblematami, co zapewnia maszynie zadziorny, bardziej sportowy wygląd. Do kompletu nalezy zaliczyć 19-calowe przednie koło ze specjalnym wzorem felgi i wyciętym błotnikiem.

Fot. Indian Roadmaster Elite

W razie Roadmastera znajduje się chłodzny powietrzem silnik Thunder Stroke 116, który dostarcza 168 Nm momentu obrotowego. Motocykl oprócz niezłego przyspieszenia oferuje wiele technologii poprawiających jakość jazdy takich 3 tryby jazdy: Tour, Standard oraz Sport oraz system dezaktywacji tylnego cylindra, co wpływa na zmniejszenie spalania oraz redukcję wibracji podczas postoju. Dodatkowo system obniża temperaturę pracy silnika, zwiększając komfort kierowcy.

Fot. Indian Roadmaster Elite

Mocnym punktem maszyny jest również Ride Command, czyli system multimedialny z 7-calowym kolorowym ekranem dotykowym, który osbsługuje nawigację, komputer pokładowy, Bluetooth oraz umożliwia połączenie z aplikacją mobilną Ride Command (pozwala na zaplanowanie trasy z nawet setką punktów pośrednich i bezprzewodowe przesłanie jej do systemu motocykla). Obecnie Ride Command wyposażony jest w jeszcze w wydajniejszy 4-rdzeniowy procesor.

Fot. Indian Roadmaster Elite

Podczas gdy specjalne malowanie sprawi, że motocyklista zostanie zauważony, nowy ulepszony 600-watowy system PowerBand Audio Plus zadba o to, by został on również usłyszany. System PowerBand Audio Plus zapewnia dźwięk z głośników umieszczonych w przedniej owiewce, kufrze i kufrach bocznych. Dźwięk o 50% głośniejszy niż w standardowych modelach Roadmaster i Roadmaster Dark Horse z roku modelowego 2020. System automatycznie dostosowuje ustawienia głośności i equalizera do aktualnej prędkości jazdy, wiatru i warunków zewnętrznych, by zapewnić najlepszą jakość dźwięku w każdych warunkach.

Fot. Indian Roadmaster Elite

Nowy Roadmaster Elite posiada oczywiście wszystkie elementy wyposażenia, których użytkownik może oczekiwać od rodziny Roadmaster. Pełne oświetlenie LED, indywidualnie podgrzewane siedziska ze skóry naturalnej, podgrzewane manetki, ABS, system bezkluczykowego uruchamiania, elektrycznie sterowana przednia szyba czy kufry o pojemności ponad 140 litrów z centralnym zamkiem to tylko niektóre z udogodnień.

Fot. Indian Roadmaster Elite

Roadmaster Elite pojawi się w ograniczonej liczbie egzemplarzy. Planowana produkcja ma się zamknąć w 225 sztukach, z czego do Europy trafi jedynie 67 maszyn. Szczegóły dotyczące ceny i dostępności modelu w Polsce będzie można niedługo poznać u dealerów marki Indian. W USA motocykl wyceniono na 38 999 dol.

Fot. Indian Roadmaster Elite
%d bloggers like this: