Strach przez koronawirusem zmusił chińskie fabryki Hondy i CFMoto do przedłużenia przerwy noworocznej (w Chinach przypada 25 stycznia) o około tydzień. Fabryka Hondy składa jednoślady głównie na rynek krajowy, podczas gdy CFMoto w Hangzhou we wschodnich Chinach, produkuje dla odbiorców z całego świata (oraz KTM również dla klientów z Państwa Środka).

Produkcja ma zostać ostatecznie uruchomiona 10 lutego, czyli tydzień później niż planowano. Nie wiadomo, czy ten termin rzeczywiście zostanie dotrzymany, ponieważ epidemia koronawirusa odkrytego na targu rybnym w Wuhan wcale nie przygasa. Fabryka CFMoto znajduje się stosunkowo niedaleko od Szanghaju i około 750 kilometrów od Wuhan – epicentrum choroby.
CFMoto i KTM budują również wspólną fabrykę w Chinach, której szacunkowa produkcja ma wynieść pół miliona motocykli z przeznaczeniem na rynek globalny. Produkcja ma ruszyć już w trzecim kwartale bieżącego roku.