Suzuki Icon Katana: Co się stanie, kiedy wczesne lata 80. spotkają późne lata 90.?

W październiku 2018 roku Suzuki zaprowadziło nas z powrotem do lat 80. zapowiadając zupełnie nową Katanę. Retro roadster został dobrze przyjęty przez klientów, a teraz stał się również częścią kampanii promocyjnej amerykańskiej firmy odzieżowej Icon Motosports.

Fot. Suzuki Katana Icon

Posiadająca swoją siedzibę w Portlan w stanie Oregon marka tworzy sprzęt dla zmotoryzowanych, ulicznych wojowników. Ta sztuka udaje się Icon Motorsports od 2002 roku. Hasło Icon to „nieskrępowane podejście do tematu i ciężki prawy nadgarstek”. Do tego należy dołożyć mocne wizualnie projekty Icon, które faworyzują agresywną grafikę i jasne, żarówiaste kolory.

Fot. Suzuki Katana Icon

Limitowana edycja Icon Katany nie odbiega od tego wzorca. Na elementach motocykla pojawiły się namalowane kontrastową farbą czaszki i fluorescencyjne żółte akcenty. Wygląda chyba nieźle?

Fot. Suzuki Katana Icon

Oprócz ekskluzywnej kolorystyki, Icon Katana dostał tłumik Akrapovic, który zmniejsza wagę pojazdu o cały kilogram. Do tego dochodzi wykonane z aluminium, krótkie mocowanie tablicy rejestracyjnej i kask Icon Airflite Stim Black – oczywiście w dopasowanych barwach i o zbliżonej grafice.

Fot. Suzuki Katana Icon

Niestety powstanie tylko dziesięć numerowanych egzemplarzy, dostępnych wyłącznie we Francji. Aby stać się właścicielem specjalnej Katany trzeba przygotować dokładnie 15 999 euro, czyli w przeliczeniu na złotówki około 68 000 zł. Tanio nie jest.

Fot. Suzuki Katana Icon
Fot. Suzuki Katana Icon
Fot. Suzuki Katana Icon
%d bloggers like this: