Bajaj Pulsar wchodzi w dorosłość. Nowa kampania promocyjna na „osiemnastkę”

Minęło 18 lat odkąd pojawiła się pierwsza reklama z hasłem „Definitely Male” (ang. zdecydowanie męski). Bajaj Auto świętuje wejście w dorosłość swojej kultowej marki Pulsar nową kampanią promocyjną, której częścią jest poniższa reklama.

Fot. Bajaj Pulsar

Bajaj Auto wprowadziło do oferty nową markę w październiku 2001 roku. Koncern sprzedaje motocykle serii Pulsar w blisko 70 krajach. Do klientów trafiło już ponad 12 milionów egzemplarzy!

Obecnie seria Pulsar obejmuje jednoślady od 125 cm3 (Pulsar 125 Neon) do 220 cm3 (Pulsar 220F) i zajmuje 40% segmentu motocykli sportowych w Indiach. Pełna oferta Bajaj Pulsar obejmuje 9 modeli, czyli: RS200, NS200, NS160, 220 F., 150 (klasyczny), 150 Twin Disc, 125 Neon, 150 Neon, 180F Neon.

Bajaj Auto pracuje nad aktualizacją pełnego portfolio produktów, w tym serii Pulsar, w celu zapewnienia zgodności z najnowszymi normami emisji spalin. Indyjski gigant zamierza również przedstawić wkrótce swój nowy projekt. Będzie to seria BS-VI, w której pojawi się też Bajaj Dominar 400.


Źródło: YouTube / Bajaj Pulsar

Kolejną nowością ma być pierwszy elektryczny dwukołowiec, e-skuter Chetak, który na rodzimym rynku będzie miał premierę już 14 stycznia 2020. Ten pojazd zostanie zaoferowany także klientom poza Indiami,  na przykład w Europie.

Globalna sprzedaż Bajaj Auto przyniosła ponad 13 miliardów dolarów zysku w ciągu ostatnich 10 lat. W ostatnim roku Bajaj wyeksportował ponad dwa miliony motocykli i pojazdów trzykołowych.

%d bloggers like this: