Triumph ogłosił nową edycję Bobbera

Na lidera nowości Triumpha wysuwa się limitowana edycja Bobber wyszykowana przez Triumph Factory Custom. Brytyjski producent dołożył w specjalnym wydaniu motocykla panele nadwozia z włókna węglowego, regulowane skórzane siodło i sporo części z obrabianego aluminium. Charakterystyczne dla TFC są również czarne, szprychowe obręcze kół i specjalne uchwyty kierownicy.

Fot. Triumph Bobber TFC

Moc Bobbera TFC pochodzi z chłodzonego cieczą, dwucylindrowego silnika 1200 cm3, który zapewnia 86 KM (przy 6250 obr./min), czyli 10 KM więcej niż w standardzie. Maksymalny moment obrotowy wynosi blisko 110 Nm (przy 4500 obr./min). Lepsze parametry nie są wynikiem prostej regulacji ECU.

Fot. Triumph Bobber TFC

Triumph zastąpił wał korbowy, sprzęgło, wałki wyważające i rury kolektora na lżejsze i wydajniejsze elementy. Pojawiły się również magnezowe pokrywy zaworów i niestandardowy układ wydechowy z tytanowymi tłumikami.

Fot. Triumph Bobber TFC

Elektronika także zasługuje na uwagę. Kierowcy mają do wyboru trzy tryby jazdy: deszcz, szosa i sport. Każdy odpowiada określonym reakcjom przepustnicy, ABS i kontroli trakcji, aby zmaksymalizować przyjemność z jazdy bez uszczerbku dla bezpieczeństwa.

Fot. Triumph Bobber TFC

Triumph ograniczył produkcję modelu Bobber TFC do zaledwie 750 sztuk. Każdy klient otrzyma w pakiecie niestandardowy album z opisem i zdjęciami budowy motocykla. W zestawie jest także skórzany portfel i plecak. Cena wariantu TFC zaczyna się od 17 500 dolarów, tj. ok. 68 000 zł.

Fot. Triumph Bobber TFC
Fot. Triumph Bobber TFC
Fot. Triumph Bobber TFC

 

%d bloggers like this: