Yamaha MT-125 na 2020 rok ma bezkompromisowy wygląd, ale to nie wszystko…

Yamaha MT-125 to najmniejszy przedstawiciel rodziny MT spod znaku trzech kamertonów, ale to wcale nie oznacza, że słaby. W nowym wydaniu na 2020 rok będzie to jednoślad o znacznie wyższych parametrach, lista ulepszeń jest obszerna.

Fot. Yamaha MT-125 2020

Uwagę zwraca przede wszystkim nowy silnik z układem zmiennych faz rozrządu, który zyskał wspomagane sprzęgło antypoślizgowe. Wysoka moc maksymalna układ oznacza lepszą dynamikę (od 7400 obr/min do 10000 ob./min), to jest o 1000 obrotów na minutę więcej niż w dotychczasowym modelu.

Fot. Yamaha MT-125 2020

Rozwinięto również układ hamulcowy, aktualnie z tarczą 292 mm z przodu (zyskał zacisk z radialnym mocowaniem). Z kolei tylny kapeć będzie miał słuszną szerokość 140 mm. Na uwagę zasługuję jeszcze nowa rama Deltabox i aluminiowy wahacz.

Fot. Yamaha MT-125 2020

Użytkownicy docenią przednie zawieszenie z zaawansowanym widelcem upside-down. Lagi mają teraz średnicę 41 mm. Zawieszenie obejmuje nowoczesne, ostrzejsze nadwozie doskonale odwzorowujące ideę Dark Side of Japan.

Fot. Yamaha MT-125 2020

Dodajmy na koniec dwusoczewkowe światła pozycyjne, reflektor LED i nowe wskaźniki LCD, a będziemy mieli komplet cech ulepszonego MT-125. Biorąc pod uwagę jednostkę napędową o wysokim momencie również przy niższych prędkościach i świetne parametry na czerwonym polu prędkościomierza, MT-125 doskonale wpasowuje się w charakterystykę miejskiego nakeda gotowego na każde wyzwanie.

Fot. Yamaha MT-125 2020
Fot. Yamaha MT-125 2020
Fot. Yamaha MT-125 2020
Fot. Yamaha MT-125 2020
%d bloggers like this: