Harley-Davidson nie odpuszcza w USA. Plany zakładają zwiększenie społeczności użytkowników marki

Harley-Davidson wzmaga wysiłki na rzecz budowy następnej generacji motocyklistów. Plany amerykańskiego giganta zakładają, że do 2027 roku zwiększy całkowitą liczbę motocyklistów w USA związanych z marką do 4 milionów osób.

Foto: Harley-Davidson

W 2017 roku w USA było około 3 milionów motocyklistów używających maszyn Harleya-Davidsona. Firma z Milwaukee chce nie tylko utrzymać tą gigantyczną społeczność, ale jeszcze ją sukcesywnie zwiększać, co może być trudne biorąc pod uwagę spadki sprzedaży. Zapewne dlatego Harley planuje również rozwijać się poza granicami macierzystego kraju i zwiększyć przychody międzynarodowe o 50 procent rocznie.

Szef Harleya-Davidsona Matt Levatich zapowiedział, że silna, następna generacja motocyklistów Harleya-Davidsona jest priorytetem, szczególnie na rodzimej, amerykańskiej ziemi.

Prezes H-D Matt Levatich. /
fot. Harley-Davidson

Levatich pokłada duże nadzieje w nowych modelach, które wkrótce się pojawią. Firma będzie nie tylko poszerzać ofertę, ale również szukać odbiorców na całym świecie, w czym mają pomóc osiągnięcia najnowszej technologii, globalizacja i szersza oraz bardziej uniwersalna oferta Harleya-Davidsona.

%d bloggers like this: