Indian w kategorii ciężkiej. Nowości na 2020 rok!

Indian obwieścił plany na przyszły rok. Największą nowością jest Silnik Thunder Stroke 116 (1901 cm3) jako standard w części modeli. Ale to nie wszystko…

Fot. Indian

System Ride Command zostanie wzbogacony o informacje o ruchu drogowym analizowane i prezentowane w czasie rzeczywistym. Użytkownicy dostaną też najświeższe informacje o pogodzie. W parku maszynowym na 2020 rok pojawi się nowy model Roadmaster Dark Horse oraz unowocześniony Springfield Dark Horse. Z kolei Chieftain Elite powraca w dwukolorowym malowaniu i z ulepszonym systemem PowerBand Audio.

Fot. Indian

„Zdecydowana większość nowości i ulepszeń, które wprowadziliśmy to efekt ciągłego dialogu z naszymi klientami, wsłuchiwania się w ich potrzeby i sugestie oraz wdrażanie ich w życie wszędzie tam, gdzie to możliwe” – mówi Reid Wilson – vice prezes Indian Motorcycle. „Dzisiejszy motocyklista oczekuje dużej mocy i najnowszych technologii opakowanych w nowoczesną i agresywną formę. Dokładnie to proponujemy w 2020 roku.”

Thunder Stroke 116

Po raz pierwszy w swojej historii, Indian Motorcycle zaoferuje silnik Thunder Stroke w wersji o pojemności 1901 ccm (116 cali sześciennych). Nowy, chłodzony powietrzem V-Twin zapewnia najlepsze osiągi w klasie dzięki 168 Nm momentu obrotowego.

Fot. Indian

Thunder Stroke 116 będzie teraz standardem w takich motocyklach jak Springfield Dark Horse, Chieftain, Chieftain Dark Horse, Chieftain Limited, Chieftain Elite, Roadmaster i Roadmaster Dark Horse.

Ride Command

W 2020 roku Indian zaprezentuje również kompletnie przeprojektowaną wersję wiodącego systemu multimedialnego Ride Command. W dalszym ciągu zamknięty za 7-calowym dotykowym ekranem, Ride Command wyposażony będzie teraz w nowoczesny 4-rdzeniowy procesor zapewniający błyskawiczną obsługę.

Fot. Indian

Wśród nowych funkcji znajdą się między innymi informacje o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym oraz informacje o pogodzie.

Roadmaster Dark Horse

Czerpiący inspirację z sukcesu modelu Chieftain Dark Horse, nowy Roadmaster Dark Horse to nowoczesna i pełna temperamentu wariacja na temat najbardziej luksusowego cruisera marki Indian. Czarne wykończenie i tylko tyle chromu, żeby wyróżniać się na tle gamy.

Fot. Indian

Dodatkowo opływowe owiewki i kufry, 19-calowe przednie koło z otwartym błotnikiem oraz zdobienia w czarnym macie. Za napęd tego potwora odpowiada nowy Thunder Stroke 116, za komfort natomiast podgrzewane manetki, elektrycznie regulowana przednia szyba i wiele innych.

Springfield Dark Horse

Po niezwykle ciepłym przyjęciu limitowanego Springfielda Dark Horse 2019 zaprezentowanego podczas Daytona Bike Week, Indian proponuje teraz podobny pakiet stylistyczny w nowym Springfieldzie Dark Horse 2020.

Fot. Indian

Podczas gdy nowy Thunder Stroke 116 zadba o odpowiedni zapas mocy, nowe kufry, 12-calowa kierownica oraz czarne wykończenie dbają o odpowiednią dawkę charakteru.

Chieftain Elite

Tak samo jak w latach ubiegłych Chieftain Elite pozostaje ultraluksusowym baggerem łączącym w sobie styl, technologię i osiągi. Po raz pierwszy model ten otrzyma nowoczesne opływowe owiewki oraz zmodyfikowane kufry. Chieftain Elite 2020 napędzany będzie przez nowy silnik Thunder Stroke 116 oraz wyposażony w ulepszony system PowerBand Audio z głośnikami zintegrowanymi w kufrach i owiewkach.

Fot. Indian

PowerBand Audio zapewnia krystaliczną jakość dźwięku i jest o 50% głośniejszy niż standardowe nagłośnienie Indian. Motocykl dostępny będzie w nowym malowaniu Thunder Black Vivid Crystal over Wildfire Candy ze specjalnym dedykowanym wzorem kół i dodatkami.

Pozostałe zmiany w gamie modelowej 2020

Chief Dark Horse i Chief Vintage otrzymają taką samą ramę jak model Springfield. Oznacza to poprawione prowadzenie oraz regulowane tylne zawieszenie w tych modelach. Dodatkowo zarówno Chief jak i Springfield będą w standardzie wyposażone w 17-calowe przednie koło dla lepszej stabilizacji. Na koniec, Roadmaster 2020 zostanie odchudzony dla lepszego prowadzenia.

%d bloggers like this: