W okresie styczeń-luty w rankingu segmentów funkcjonalnych pierwsze miejsce zajęły motocykle STREET

W okresie styczeń-luty 2019r. w rankingu segmentów funkcjonalnych pierwsze miejsce zajęły motocykle typu STREET. Stanowiły one 30,2% wszystkich zarejestrowanych nowych motocykli, dokładnie tyle samo co przed rokiem, chociaż ich sprzedaż wzrosła aż o 56,1%, z 262 do 409 sztuk.

Romet Classic 400. Foto: romet.pl

W tej kategorii klienci najchętniej wybierali markę ROMET MOTORS (59 szt.), następnie YAMAHĘ (57) i BARTONA (45). W rankingu segmentów na drugim miejscu motocykle typu ON/OFF z liczbą 363 rejestracji. Zajęły one 26,8% rynku wzrost ich sprzedaży wyniósł 37%.

Trzecie miejsce wśród wszystkich segmentów zajęły BIG SCOOTERY (251 szt., +99,2% r/r) z 18,6% udziałem w rynku. Liderem w tej grupie była HONDA (74 szt.) a za nią YAMAHA (52 szt.)

Od początku roku zarejestrowano 6 243 używane motocykle, o 32,7% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Trójka najpopularniejszych marek w tej części rynku to niezmiennie: HONDA (1 442 szt.), YAMAHA (1 304 szt.) oraz SUZUKI (777). Używanych motocykli sprowadzono ponad 4 razy więcej niż sprzedano nowych.

Źródło: PZPM

%d bloggers like this: