Kiedy Harley-Davidson ogłosił, że skupi się na młodszych klientach, wcale nie żartował…

Harley-Davidson przejął firmę firmę StaCyc, która zajmuje się produkcją tzw. „push bikes”, czyli dziecięcych rowerków biegowych, bez pedałów. Modele StaCyc są ponadto wyposażone w napęd elektryczny o nazwie „EDRIVE” specjalnie dostosowany dla możliwości i potrzeb dzieci.

fot. StaCyc

Zapoznanie malców, którzy dopiero co przestali nosić pieluchy, z marką Harley-Davidson, to na pewno świetne posunięcie marketingowe. StaCyc to nowa firma, która wystartowała w 2016 roku z dwoma różnymi modelami; 12e i 16e, numery są równocześnie rozmiarami ram 12 oraz 16 cali. Aktualnie na stronie producenta pojawiła się informacja, że wszystkie rowerki zostały wyprzedane, co bez wątpienia jest związane z procesem przejęcia.

fot. StaCyc

Po przemianowaniu na Harleya-Davidsona, rowerki będą sprzedawane za pośrednictwem sieci dealerów Harleya, co nastąpi prawdopodobnie już w trzecim kwartale 2019. Mówiąc inaczej, w salonach marki nowe modele pojawią się na przełomie lipca-sierpnia.

fot. StaCyc

Chociaż nie ma jeszcze mowy o cenach rowerków, tanio na pewno nie będzie. StaCyc sprzedawał je za 649 i 699 dolarów (2500 i 2660 zł) w zależności od wersji. Harley-Davidson na pewno policzy sobie więcej za te zabawki. Dodajmy tylko, że „zwykłe” push bikes, bez wspomagania elektrycznego, to wydatek ok. 200-400 złotych.

%d bloggers like this: