Thruxtron R TFC w limitowanej, carbonowej wersji. Premiera już w styczniu

W 2014 roku Triumph opublikował koncepcję TFC Bobbera i TFC2 Scramblera, dwa niestandardowe projekty, który miały uświetnić model Bonneville. Ponieważ była to właściwie rywalizacja na najlepszy niestandardowy projekt Bonnevile, mógł wygrać tylko jeden i zwycięstwo przypadło wersji Bobber.

Thruxton R TFC / fot. Triumphrat

Dzięki temu w produkcji pojawiła się świetna wersja, ale dziś wraca równie TFC. Będzie to model Thruxton R TFC, który pojawi się już w styczniu 2019 roku. Na początek Triumph planuje jedynie limitowaną wersję R TFC, której cechą szczególną będzie włókno węglowe – całe mnóstwo włókna węglowego, tj. pełne owiewki, oba błotniki, osłona siedziska.

Thruxton R TFC / fot. Triumphrat

Inne szczegóły to lustra ze szczotkowanego niklu, anodowane koła, skórzane siedzisko, a nawet tytanowy wydech Vance & Hines. Zastosowanie włókna węglowego pozwoli obniżyć masę motocykla i wycisnąć 10 dodatkowych koni mechanicznych z silnika 1200 cm3.

Thruxton R TFC / fot. Triumphrat

Pozostałe oczekiwane komponenty premium to opony Metzeler, zawieszenie Ohlins i zestaw Brembo na dokładkę. Limitowana seria ograniczona będzie do 750 sztuk modelu. W tej chwili nie znamy jeszcze ceny R TFC, ale zapewne będzie w najwyższym przedziale cenowym, tym bardziej jeśli weźmiemy pod uwagę zastosowane części, materiały i ograniczoną liczbę egzemplarzy.

%d bloggers like this: