BMW aktualizuje S 1000 RR i R 1250. Jest moc!

Bawarczycy również zaprezentowali podczas EICMA swoje nowości na rok modelowy 2019. Najbardziej ekscytującą ze wszystkich premier jest oczywiście S 1000 RR. Motocykl zyskał na szybkości i stracił na wadze (o 10 kg). Nowy silnik dysponuje obecnie 207 KM w porównaniu do 199 KM w poprzedniej wersji.

fot. BMW

Kolejne modyfikacje pojawiły się w elektronice. Dane i parametry jazdy wyświetlane się na nowym 6-calowym wyświetlaczu TFT. Ponadto S 1000 RR zapewni aż cztery podstawowe tryby jazdy i trzy w Pro Mode. Klientów ucieszy również dostępna po raz pierwszy szeroka oferta części i akcesoriów M Performance.

fot. BMW

Ale zmiany wprowadzone do R 1250 również nie przejdą bez echa, zwłaszcza że w istocie sprowadzają się do jednej ważnej rzeczy: większej mocy. Wszystkie trzy modele w asortymencie: R 1250 R, R1205 RS i R 1250 GS Adventure został zaktualizowane w celu zwiększenia mocy przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich funkcji, dzięki którym maszyny z silnikami typu bokser stały się hitem na przestrzeni ostatnich lat.

fot. BMW

Wszystkie trzy wersję mają teraz silniki o mocy 136 KM i 143 Nm momentu obrotowego (poprzednio 125 Km i 125 Nm). Dodanie mocy było możliwe dzięki zwiększeniu pojemności silnika z 1170 cm3 do 1254 cm3.

fot. BMW

W standardzie jest również 6,5-calowy, kolorowy wyświetlacz TFT – zadowoleni powinni być wielbiciele nowych technologii, bo jednoślad zyskał system Mottorad Connected umożliwiający połączenie smartfona z motocyklem i prezentację danych na wspomnianym wyświetlaczu TFT.

Każdy z modeli w gamie jest standardowo wyposażony w dwa tryby jazdy, Automatic Stability Control oraz Hill Start Control. Jako opcję BMW oferuje zestaw Riding Modes Pro.

%d bloggers like this: