Ekipa Curtiss Motorcycles przygotowała dwa nowe projekty motocykla Zeus

Curtiss Motorcycles przedstawiło dwie nowe wersje oryginalnej koncepcji motocykla elektrycznego Zeus, po raz pierwszy ujawnionego latem tego roku.

fot. Curtiss Bobber

Przypomnijmy, że w zeszłym roku ekipa Confederate Motors ogłosiła definitywny koniec Hellcatów, Wraithów i Fightersów na rzecz budowy motocykli elektrycznych. Wraz tą decyzją zmieniono również nazwę na Curtiss Motorcycles, ponieważ Confederate Motors to nazwa zła dla biznesu, kojarząca się wojną secesyjną w USA.

fot. Curtiss Bobber

Celem Curtiss jest przede wszystkim zrównoważenie mocy i zasięgu. Aktualne zespół dąży do osiągnięcia zasięgu 450 km i 140 kW mocy. Zeus ma również przyspieszać od 0 do 100 km w… 2,1 s. co wydaje się wartością raczej z zakresu science-fiction niż rzeczywistości.

fot. Curtiss Cafe Racer

„Wcześniejszy prototyp Zeusa bazował na przestarzałej technologii akumulatora i silnika. To utrudniało naszemu zespołowi zaprojektowanie maszyny, którą chcielibyśmy widzieć. Nowy oddział zaawansowanej technologii opracowuje akumulatory, silniki i system sterowania odpowiadające nowoczesnej wizji motocykla, który chcemy stworzyć” – powiedział Jordan Cornille, szef zespołu designerów.

fot. Curtiss Cafe Racer

Na razie Curtiss Motorcycles nie zdradza więcej szczegółów swojej koncepcji, poza tym, że pierwszy motocykl będzie w stylu bobber, natomiast drugi cafe racer.  Jak oceniacie te pojazdy?

fot. Curtiss Cafe Racer
%d bloggers like this: