Ducati prezentuje model Multistrada 950 S

W ubiegłym roku Ducati włożyło chłodzony cieczą silnik V-twin Testastretta o pojemności 937 cm3 w ramę Multistrady, czego wynikiem było powstanie modelu Ducati Multistrada 950. Teraz dostaliśmy nowy wariant Multistrada 950 S.

Podobnie jak w przypadku standardowego motocykla, wersja „S” wyposażona jest w silnik Testastretta osiągający 113 KM i 96 Nm. Jednak Multistrada 950 S ma kilka kluczowych ulepszeń w stosunku do zwykłego modelu, szczególnie zawieszenia.

fot. Ducati Multistrada 950 S

Wersja „S” otrzymała półaktywne zawieszenie Skyhook – które nastawione jest na komfort jazdy. System motocykla można łatwo skonfigurować w przypadku zmiany ładunku, choćby dodatkowego bagażu lub pasażera, albo dla optymalnego działania na trasie w opcji jazdy sportowej i terenowej.

Sterowanie odbywa się z poziomu deski rozdzielczej, a raczej ekranu TFT. Całe oświetlenie bazuje na technologii LED. „S” wyposażono też w opony Pirelli Scorpion Rally, które lepiej radzą sobie poza grzecznym asfaltem. Felgi 19-17 to z kolei kompromis pomiędzy jazdą uliczną a możliwościami offroadowymi.

fot. Ducati Multistrada 950 S

Czy lista powyższych ulepszeń zmian wystarczy, aby klienci zechcieli przesiąść się na wariant „S”? To zapewne będzie zależeć od ceny…

%d bloggers like this: