Nowa Ducati Multistrada 1260 Enduro 2019 zagrozi BMW R1200 GS?

Ducati zaprezentowało nową wersję świetnej Multistrady Enduro przeznaczonej do długich i trudniejszych terenowo podróży.

Ducati Multistrada 1260 Enduro / fot. Ducati

Motocykl napędzany jest przez silnik Testastretta DVT 1262, który w wersji na 2019 rok oferuje dużo więcej mocy i momentu: 156 Km i 127 Nm, a równie znaczący jest fakt, że ponad osiemdziesiąt procent momentu obrotowego pojawia się poniżej 3500 obr./min.

Ducati Multistrada 1260 Enduro / fot. Ducati

Inne zmiany to kolorowy wyświetlacz TFT prezentujący wszystkie niezbędne kierowcy dane oraz szeroki wachlarz opcji z kontrolą trakcji, asystentem ruszania pod górkę, doświetleniem zakrętów, systemem ograniczania efektu podnoszenia przedniego koła. W komplecie jest jeszcze ABS i quickshifter i tempomat.

Ducati Multistrada 1260 Enduro / fot. Ducati

Zawieszenie to półaktywny wariant Sachs, koła mają wielkości 19 cali z przodu i 17 z tyłu, są również nieco lżejsze. Częstotliwość przeglądów to 1 rok lub co 15 000 km, natomiast kontrola luzów zaworowych powinna mieć miejsce co 30 000 km.

Ducati Multistrada 1260 Enduro / fot. Ducati

Czy nowa Multistrada Enduro zagrozi BMW R1200 GS? To pokażą dopiero wyniki sprzedaży.

Ducati Multistrada 1260 Enduro / fot. Ducati
%d bloggers like this: