Intermot 2019: Trzy nowe wersje Scramblera

Ducati tworzy nowe warianty Scramblera 800 eksploatując popularność modelu. Podczas Intermot w Kolonii włoska firma zaprezentowała aż trzy wersje: Full Throttle, Cafe Racer i Deser Sled. Wszystkie nowe warianty mają w standardzie Cornering ABS, co znacznie wpływa na poziom bezpieczeństwa kierowców.

Ducati Scrambler Full Throttle

Full Throttle wspiera się na wersji Scramblera flat track, na którym jeździł kalifornijski zawodnik Frankie Garcia podczas 2018 American Super Hooligan Championship. Kontrastowy czarno-żółty schemat kolorów, całkowicie nowy tył z nową kanapą sprawia dobre wrażenie. Dodajmy do tego krótki przedni błotnik, kontrastowe kolektory i podwójny tłumik wydechowy. Swoja drogą Ducati musi mocno się postarać, żeby jakoś sensownie odpowiedzieć na nowego FTR1200, bo inaczej Indian może odebrać specom z Bolonii sporo klientów.

Ducati Scrambler Desert Sled

Desert Sled to następny wariant, który został odmieniony, tym razem w kierunku jazdy poza grzecznym asfaltem dzięki zastosowaniu nowej, offroadowej mapy zapłonu. Inne ciekawostki to ulepszona i mocniejsza rama w krwistej czerwieni, lepsze zawieszenie Kayaba i lekko oldshoolowe, szprychowe koła. Podczas zabawy w terenie ABS można wyłączyć. Na terenowy charakter pojazdu wskazują również wysokie, specjalnie zaprojektowane dla tego modelu błotniki.

Ducati Scrambler Cafe Racer 2019

Cafe Racer w opcji Silver Ice Matte z niebieską ramą, czerpie inspiracje z legendarnego Ducati 125GP Desmo. Krótkie siedzisko w niebieskim kolorze, kierownica clip-op, numer startowy z boku, minimalistyczna owiewka – to niektóre z cech wersji 2019. Warto też rzucić okiem na nowy ogon, który stylistycznie pasuje do baku i stanowi ładne przedłużenie motocykla.

Ceny w USA kształtują się następująco: podstawowy Scrambler Icon to wydatek 9 395 dol., Scrambler Full Throttle 10 995 dol., Scrambler Desert Sled 11 995 dol., Scrambler Café Racer 11 995 dol.

%d bloggers like this: