Użytkownicy Muving przejechali od marca 2017 roku 5,4 miliona kilometrów. Według właścicieli hiszpańskiej sieci wypożyczali skuterów działającej m.in. w Madrycie, Barcelonie, Sevilli, Grenadzie i Maladze, tym samym do atmosfery nie trafiło 800 ton CO2.
Największe ograniczenie emisji dwutlenku węgla ze względu na liczbę pojazdów i przejazdów elektrycznych jednośladów odnotowano w Madrycie, na kolejnym miejscach plasują się Walencja, Sewilla i Saragossa.

System Muving działa w ten sposób, że pod koniec każdej przejażdżki wypożyczonym pojazdem, użytkownik dostaje informację o liczbie zaoszczędzonych gramów dwutlenku węgla. Dzięki elektrycznym skuterom hiszpańskiej sieci, obciążenie atmosfery jest mniejsze, a ponadto są niemal bezgłośne, co na hałaśliwych arteriach miast również ma niemałe znacznie.
Właściciele sieci wskazują również, że dzięki rozbudowanej sieci zapewniają możliwość szybkiego i prostego wypożyczenia skutera w dowolnym miejscu, również na minuty. Tym samym ograniczany jest zbędny ruch prywatnych pojazdów samochodowych, a do dyspozycji mieszkańców aglomeracji pozostaje więcej wolnych miejsc parkingowych.

Oczywiście takie porównania działają na wyobraźnię, ale należy pamiętać, że wytworzenie wydajnych akumulatorów do elektrycznych jednośladów, dostarczanie energii dla nich (najczęściej z elektrowni opalanych węglem), oraz utylizacja zużytych ogniw, również odbywa się kosztem środowiska…