Niebezpieczna usterka w Suzuki GSX-R125L8 i GSX-S125L8. Akcja serwisowa również w Polsce

Suzuki Motor Poland powiadomiło UOKiK, że w motocyklach marki Suzuki GSX-R125L8 i GSX-S125L8, wyprodukowanych w Indonezji, może dojść do odseparowania się warstwy lakieru w miejscu połączenia śrubowego zawieszenia silnika z jednoczesnym poluzowaniem śrub mocujących silnik. Do czego może to prowadzić?

GSX-R125. Fot. Suzuki

Dłuższa eksploatacja motocykla w powyższych warunkach może spowodować pęknięcie śrub a nawet ramy motocykla, co może skutkować nieoczekiwaną utratą kontroli nad prowadzeniem pojazdu. Na szczęście na rynku polskim kampanią objęte są zaledwie 42 motocykle. Lista numerów VIN w załączniku.

Suzuki Motor Poland skontaktuje się listownie z wszystkimi właścicielami motocykli objętych akcją, w celu poinformowania ich o konieczności udania się do autoryzowanej stacji obsługi i dokonania naprawy.

GSX-R125. Fot. Suzuki

Informacji związanych z kampanią udziela Dział Serwisu Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. (adres: ul. Połczyńska 10, 01-378 Warszawa; tel.: 22 32 94 137).

GSX-R125 jest nowym modelem serii GSX-R, który otwiera nowe możliwości, pozwalając początkującym i młodszym kierowcom poczuć klimat GSX-R. Silnik o pojemności 124 cm3 (najmniejszej w tej serii) z lekkim i kompaktowym podwoziem to jednostka jednocylindrowa, czterozaworowa, DOHC chłodzona cieczą. Silnik zapewnia na tyle wysokie osiągi, by motocykl zasługiwał na nazwę GSX-R.

Źródło: UOKiK

%d bloggers like this: