Poznań Motor Show 2018: Honda zapowiada sporo ciekawostek

Poznań Motor Show rozpoczyna się już w czwartek. Co zobaczymy na stoisku Hondy?

Honda GL1800 Gold Wing Tour

Gold Wing Tour to w gigant turystyki motocyklowej. Jednoślad posiada innowacyjny system kontroli momentu obrotowego (HSTC), który dobiera optymalną trakcję tylnego koła. Gold Wing Tour ma również najpotężniejszą przestrzeń bagażową. Wywyposażony jest w kufry boczne i centralny, w kórych bez problemu zmieści się ekwipunek wyprawowy na dłuższy czas.

Honda GL1800 Gold Wing 2018. Fot. Honda

Oczywiście są też przydatne dodatki, na przykład tylne głośniki, podgrzewane manetki oraz centralna podstawka. Wersja Deluxe posiada 3 generację 7-biegowej przekładni dwusprzęgłowej DCT, poduszkę powietrzną oraz system Idle Stop.

Honda AfricaTwin Adventure Sports

Nowa wersja dużego wyprawowego enduro Hondy to motocykl, który posiada powiększony zbiornik paliwa o pojemności zapewniającej zasięg ponad 500 km, wyższą pozycję kierowcy, większy prześwit, orurowanie, podgrzewane manetki, powiększone owiewki i większe skoki zawieszeń. Zastosowano w nim system elektronicznie sterowanej przepustnicy (TBW) z 4 trybami jazdy, zmodyfikowano ustawienia systemu HSTC (system kontroli momentu obrotowego), zmieniono układy dolotowy i wydechowy.

Honda CB1000R

Zupełnie nowa Honda CB1000R przewodzi nowej linii motocykli Neo Sports Café. Projekt Hondy to połączenie sportowego stylu klasy naked oraz surowego café racera. Motocykl wyposażono w znany z modelu CBR1000RR czterocylindrowy silnik DOHC oraz elektronicznie sterowaną przepustnicę (Throttle By Wire).

Układ wyboru trybu jazdy umożliwia nastawy systemów mapowania zapłonu (Power) i hamowania silnikiem (Engine Brake), oraz kontroli momentu obrotowego (HSTC). Nową ramę wsparto na zaawansowanym technologicznie układzie zawieszenia Showa. Motocykl dostępny będzie również w wersji „CB1000R+” z fabrycznie montowanymi akcesoriami i quickshifterem.

Honda CB125R

Kompaktowa CB125R klasy „sportsnaked” wyglądem przypomina dużo większe maszyny, a masa wynosząca jedynie 126 kg czyni ten motocykl przyjaznym i łatwym w prowadzeniu. Lekki CB125R jest wyposażony w chłodzony cieczą silnik, sześciobiegową przekładnię oraz zupełnie nowe podwozie. Wyposażenie dopełniają oświetlenie wykonane całkowicie w technice LED, wyświetlacz LCD i komputerowo sterowany system ABS.

Honda CBR1000RR Fireblade SP

Honda Fireblade SP to jeszcze więcej kontroli nad motocyklem. Współczynnik mocy do wagi został poprawiony o 14% – osiągając najlepszy dotąd poziom dla Fireblade’a – dzięki zmniejszeniu wagi motocykla o 15 kg i wzrostowi mocy o 10 KM.

Honda CBR1000RR Fireblade SP 2018. Fot. Honda

Nowy Fireblade wyposażony jest także w kontrolę trakcji HSTC (Honda SelectableTorque Control), system hamowania silnikiem, nowy ABS. Kierowca ma do dyspozycji również różne mapy zapłonu (RMSS) i mocy, pełne zawieszenie Showa i technologię pochodzącą z modelu RC213V-S MotoGP.

Źródło: Informacja prasowa

%d bloggers like this: