To brzmi jak zamach stanu. Człowiek BMW odpowiedzialny za kierunek projektowania motocykli niemieckiej marki, przeskakuje na analogiczne stanowisko w firmie Indian Motorcycle Company.
Ola Stenegard był w BMW od 2003 roku i w tym czasie kierował miedzy innymi programami HP2 Sport, S1000RR i BMW R nine T. Zawsze jedna pasjonował się ogromnymi motocyklami V-Twin i cruiser, co jest oczywiste dla każdego, kto kiedykolwiek go spotkał lub natknął się na jego konta w mediach społecznościowych.

Będąc niejako filarem całego zespołu BMW, na pewno zabraknie go i jego wkładu w prace bawarskiego producenta.
„Rzadko zdarza się znaleźć projektanta z wyjątkowym doświadczeniem, które ma Ola, i jesteśmy podekscytowania faktem, że znalazł się on w tak ważnym dla naszej firmy czasie w ekipie Indian Motorcycle” – Steve Menneto, prezes Indian.
Warto dodać, że Indian nie będzie dla Ola Stenegarda zupełnie nowym doświadczeniem, ponieważ szwedzki designer w rzeczywistości spędził już dwa lata w amerykańskiej firmie. Pracował dla Indian Motorcycle w latach 2001 do 2003 (zanim marka trafiła do Polaris).

„Nie mógłbym być bardziej podekscytowana dołączeniem do Indian Motorcycle w czasie, gdy amerykańska marka z powodzeniem powróciła na pozycję lidera i działa z co raz większym rozmachem” – Ola Stenegard.
Stenegard interesuje się motocyklami od najmłodszych lat. Już jako nastolatek samodzielnie przerobił swój motorower na choppera i wygrał konkurs custom w Sztokholmie. Pracował dla wielu uznanych marek i firm.