Keanu Reeves reklamuje Arch Motorcycle podczas Super Bowl. I robi to świetnie!

Super Bowl 2018 to wydarzenie, które w Polsce przejdzie właściwie bez echa, natomiast w USA to niemalże święto narodowe. Jednocześnie to czas najdroższych i najlepszych reklam na świecie. Starczy przypomnieć, że w zeszłym roku 30 sekund czasu antenowego podczas Super Bowl kosztowało 5 milionów dolarów, a udział w spotach wzięły największe gwiazdy i reżyserzy światowego kina.

Miliony widzów w USA spędzą długie godziny podczas rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego NFL, dlatego reklamy również są wyjątkowe. Na przykład w zeszłym roku Mercedes zatrudnił do zrobienia krótkiej reklamy słynnych braci Coen, natomiast gigant internetowy, firma Squarespace, zadbał o udział w swojej reklamie samego Johna Malkovicha.

Fot. YouTube

W tym roku jest jeszcze ciekawiej, bo wspomniana firma Squarespace, której główna działalność dotyczy oferty budowy stron internetowych, zwróciła się do Keanu Reevesa, aby zagrał w nadchodzącej kampanii reklamowej pod tytułem: „Czy powinieneś zrobić sobie stronę internetową?”.

Reeves się zgodził, a afekt jego wysiłków można obejrzeć poniżej. Reklama utrzymana w stylistyce filmu „John Wick” ma humorystyczne akcenty, a z tej sprzeczności biorą się naprawdę niezłe scenki. I jeszcze ten „mistycyzm”. Po prostu świetne! Zresztą zobaczcie sami.


Make It With Keanu Reeves. Źródło: YouTube, Squarespace

Oczywiście Reeves przy okazji reklamuje swoją motocyklową firmę Arch Motorcycle. Kampania „Should You Make a Website?” ruszy podczas Super Bowl LII w meczu Philadelphia Eagles przeciwko New England Patriots, który odbędzie się 4 lutego w Minneapolis.

%d bloggers like this: