Romet chwali się wynikami badania siły marki

W wyniku największego w Polsce konsumenckiego badania siły marki, Romet otrzymał dwa tytuły: Superbrands oraz Superbrands Polska Marka 2018.

O przyznaniu wyróżnień zdecydowali konsumenci w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce. W ramach programu realizowanego przez ARC Rynek i Opinia, o zdanie zapytano ponad 10 tysięcy osób.

Romet Classic z wózkiem. Fot. Romet

Łącznie przebadano blisko dwa tysiące marek. Kluczowym czynnikiem decydującym o przyznaniu wyróżnień był indeks siły marek. Wynik Rometa z indeksem siły marki 0,17, to jeden z najwyższych w kategorii Sport i Rozrywka oraz Sprzęt i Akcesoria.

Organizacja Superbrands od przeszło 20 lat wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach świata. W Polsce tytuł Superbrands nadawany jest od 12 lat i przyznawany najbardziej rozpoznawalnym, rozwijającym się podmiotom. Założeniem jest wyłonienie grona marek, które najlepiej odpowiadają na oczekiwania rynku i konsumentów.

Źródło: Romet

%d bloggers like this: