CFMOTO zaatakuje futurystycznym V-twinem?

W ostatnich latach CFMOTO tworzyło co raz bardziej przekonujące motocykle, ale jeśli chińska firma przekształci swoją nową koncepcję V.02-NK w wersję produkcyjną, to może odnieść prawdziwy sukces.

CFMOTO zajmuje się projektowaniem, produkcją i wprowadzaniem na rynek zaawansowanych technologicznie pojazdów użytkowych typu quady, motocykle i skutery , łodzie oraz silniki. Firma została założona w 1989 roku w Chinach i obecnie posiada stosunkowo wysoką pozycję w oparciu o współpracę z 1200 partnerami na całym świecie.

V.02-NK. Fot. CFMoto

Do tej pory CF MOTO wyprodukowała 98 modeli pojazdów dystrybuowanych do 70 krajów i regionów. Marka zajmuje jedno z czołowych miejsc wśród liderów sportów motorowych na świecie.

Koncepcyjny V.02-NK napędzany jest przez silnik V2. Prawdopodobnie jest to napęd KTM RC8. Oczekujemy, że pojemność silnika przekroczy 1000 cm3, być może nawet 1300 cm3. KTM weszło ostatnio w joint venture z CFMoto żeby wspólnie opracować nowe modele, a więc silnik wywodzący się z austriackiej firmy jest najbardziej prawdopodobny.

V.02-NK. Fot. CFMoto

Inne szczegóły są obecnie w dużej mierze ograniczone do tego, co widzimy na zdjęciach. Jest jednostronny wahacz i radiator pod siedzeniem. Wloty po obu stronach motocykla dostarczają radiatorowi odpowiedniej mocy, nieco w stylu Benelli Tornado.

Są tez pewne elementy, które nigdy nie osiągną wersji produkcyjnej: tarcze hamulcowe wyglądają na przykład na węglowe i nie będą odpowiednie do użytku drogowego. Ale inne pomysły, jak zaciski Brembo i zawieszeni Ohlins, mogą pojawi się w wersji finalnej. Kiedy? To się dopiero okaże.

%d bloggers like this: