E-Raw jest tak mocno wystylizowany, że aż zupełnie niepraktyczny

Podczas tegorocznych targów EICMA w Mediolanie elektryczne jednoślady były reprezentowane przez wiele firm i modeli, m.in. Evoke Urban Classic, Raket z ETT Industries, Elmoto, Super Soco, Gas Gas Electric Trial i wiele innych. Szczególna atencją odwiedzających EICMA cieszyła się konstrukcja inżynierów z Lyonu.

E-Raw. Fot. Essence Motorcycles

E-Raw to niezwykły francuski motocykl elektryczny, który nie pojawi się w masowej produkcji – powstanie zaledwie dziesięć takich maszyn. Według zapewnień twórców z Essence Motorcycles, pojazd osiąga 80 KW mocy i 210 Nm momentu obrotowego. Maszyna waży 167 kilogramów, silnik elektryczny Pymco potrafi rozpędzić E-Raw od 0 do 100 km/h w 3,5 sekundy.

E-Raw. Fot. Essence Motorcycles

Nowoczesne elementy to przednie i tylne zawieszenie Ohlins, system hamulcowy Beringer, kierownica Renthal i 17 calowe obręcze kół. Motocykl nie jest chyba zbyt wygodny, a właściwie to na pewno nie jest, o czym wie każdy to miał stare, skórzane siodło typu rowerowego. W E-Raw jest gorzej, bo fikuśne siodło to kawał dechy, która dosłownie i w przenośni musi dawać kierowcy w kość. Za to jest ekologicznie i czysto.

E-Raw. Fot. Essence Motorcycles
%d bloggers like this: