Zaledwie 150 cm3 pojemności, jeden cylinder i cechy skutera do przygodowej jazdy w terenie? To pomysł Hondy, zaś nietypowy egzemplarz Supra GTR 150 Adventure jest prototypem, którego produkcja nie została jeszcze potwierdzona.
Druga sprawa, która nie ucieszy potencjalnych klientów z Europy, to plany Hondy dotyczące regionu sprzedaży. Jeśli Supra GTR 150 Adventure trafi na rynek, to tylko w Indonezji. Byłoby szkoda…

Z zaledwie dwóch zdjęć, które opublikował producent, można wywnioskować, że maszyna jest już właściwie gotowa do podboju rynku. Supra GTR 150 Adventure powstała na bazie nowoczesnego skutera GTR 150, który z powodzeniem sprzedawany jest w Indonezji, stąd również pomysł, aby skonstruować maszynę bardziej off-roadową, która poradzi sobie lepiej na gruntowych drogach i w trudniejszych, niż miejska dżungla, warunkach.
Maszyna ma duży prześwit i spore 17-calowe koła, które ułatwią przejazd przez pomniejsze strumienie i przeszkody. Prezentowany model ma bogate wyposażenie dodatkowe i wygląda dość groźnie, ale silnik o pojemności 150 cm3 i mocy ok. 12 KM w wariancie z dwoma osobami na pokładzie i załadowany bagażem, raczej nie poradzi sobie poza utwardzonymi drogami.

Z drugiej strony małe pojemności cieszą się obecnie olbrzymią popularnością, a skutery sprzedają się jak świeże bułeczki. Skoro Honda rozważa premierę takiej maszyny, zapewne ma ku temu poważne przesłanki, np. w postaci sondaży rynkowych.
Źródło: autoevolution.com