Nietypowe podejście do testowania kasków motocyklowych. Prezentuje firma Shark

Wahadło Newtona to genialna zabawka, która w obrazowy sposób ukazuje prawo zachowania pędu i energii podczas zderzenia kul. Producent kasków Shark nieco zmodyfikował ten eksperyment by przy okazji udowodnić wyższość swoich kasków nad modelami konkurencji.

Konkurencyjne kaski, zgodnie z filozofią tego typu reklam, w których zawsze jest to „inny proszek”, mają niewidoczne oznaczenia producenta. I skutecznie transportują pęd. Za to kaski z logo Shark, które od razu można zidentyfikować, nie przekazują energii. I o to w tej reklamie chodzi.

Helmets Extreme Experiment. Źródło: You Tube, SHARKHELMETSVIDEO

Mniejsza z tym, że to kompletnie nie ma sensu a podłużna fala mechaniczna rozchodząca się w stali z prędkością ok. 6 km/s nijak ma się do uderzających o siebie, zawieszonych za nogi delikwentów. Grunt, że w sumie fajnie wyszło.

%d bloggers like this: