Yamaha wspiera edukację młodych mechaników. Apel do szkół w Warszawie

Szkolenie przyszłej kadry jest niezbędne, aby zadbać o najwyższy poziom usług oferowanych przez profesjonalnych mechaników Yamahy. I właśnie z tą myślą Yamaha Motor – Oddział w Polsce od kilku już lat wspiera edukację młodych talentów, patronując klasom mechanicznym w aż trzech szkołach.

Do nauki, oprócz części i materiałów dydaktycznych, importer przekazał całe motocykle. Dodatkowo, przedstawiciele firmy uczestniczą w warsztatach, wprowadzając przyszłych serwisantów w tajniki mechaniki motocyklowej.
Zespół Szkół Samochodowych w Bydgoszczy, Zespół Szkół nr 3 w Ciechanowie i Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Pszczynie to trzy placówki, z którymi współpracuje Yamaha.

2017 Yamaha XSR900 Abarth. Foto: Yamaha

Cel? Bardzo prosty: wykształcenie kolejnej kadry profesjonalnych mechaników motocyklowych, którzy w przyszłości będą mogli zasilić szeregi ASO marki Yamaha w Polsce.

Do tej pory w ramach współpracy uczniowie szkół otrzymali materiały dydaktyczne (np. przekroje części), dostęp do materiałów serwisowych i szkoleniowych Yamahy oraz całe motocykle. Szkoła w Bydgoszczy może uczyć się na skuterze XMAX 125, a także ma do dyspozycji silniki z motocykli FZ1 i z MT-01. Uczniowie z Ciechanowa trenują na XT660X, a szkoła w Pszczynie posiada praktycznie kompletną Yamahę YZF-R1.

Dzięki współpracy pojawiła się także możliwość przeprowadzenia szkoleń dla pracowników Yamahy. Przy okazji szkoleń dla mechaników, skorzystali także uczniowie, którzy brali udział w dedykowanych wykładach. W PZS nr 1 w Pszczynie najlepsi uczniowie wzięli udział w szkoleniu poświęconemu cyfrowemu przesyłowi danych, odnajdowaniu usterek instalacji elektrycznej, układu zawieszenia i chłodzenia oraz pomiarów precyzyjnych.

My Garage. Foto: Yamaha

Kolejny krok w stronę edukacji profesjonalistów? Yamaha Motor Polska poszukuje szkoły w Warszawie, która mogłaby zostać wieloletnim partnerem programu. Wszystkie propozycje prosimy kierować na adres: yamaha@yamaha-motor.pl.

%d bloggers like this: