Premiera nowego Triumpha Speedmastera

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, doczekaliśmy się wreszcie premiery modelu Triumph. Speedmaster oparty jest na wariancie Bobber, ale wyposażono go w części o lepszej specyfikacji, w tym hamulce i zawieszenie.

Triumph Speedmaster. Foto: Triumph

W ramie motocykla znajduje się silnik z Bobbera o pojemności 1200 cm3 i mocy 77 KM – jest to dokładnie ta sama jednostka, która pokazała już pazur w Thruxtonie, Bonneville Y120 i oczywiście wspomnianym wariancie Bobber.

Triumph Speedmaster. Foto: Triumph

W miejscu dotychczasowej kanapy pojawiło się kowbojskie, pojedyncze siodło. Specjaliści z Triumpha przerobili też układ hamulcowy, któremu przewodzi obecnie dwutłoczkowy zestaw Brembo z podwójnymi tarczami 310 mm z przodu.

Triumph Speedmaster. Foto: Triumph

Speedmaster otrzymał jeszcze aktualizację zawieszenia: zwiększono zakres skoku 41-milimetrowego widelca teleskopowego do 90 mm, natomiast tylny motoshook zapewnia aktualnie 73 mmm zakresu i regulację wstępnego napięcia.

Triumph Speedmaster. Foto: Triumph

Elektronika Speedmastera nie różni się od Bobbera, zbiornik paliwa został powiększony do 12 litrów, aby motocykl zyskał nieco na potencjale turystycznym. Dla tych samych powodów wymieniono kierownicę.

Klienci mogą ponadto wybrać trzy warianty kolorystycznego nowego Speedmastera: czarny (Jet Black), czerwony (Cranberry Red) i biało-czarny (Fusion White & Phantom Black). Cena wciąż jest niewiadomą, ale zapewne już niedługo.

%d bloggers like this: