Indyjski gigant Bajaj Auto trolluje motocykle Royal Enfield

Na początku bieżącego indyjski moloch Bajaj Auto wypuścił na rynek motocykl Dominar 400. Jednym z powodów, dla których Bajaj Auto zdecydowało się na większą niż zazwyczaj pojemność i wyższą jakość, jest chęć podjęcia podobnych działań jak Royal Enfield, czyli wyjście na rynek globalny, a nie tylko lokalny, w Indiach.

Bajaj makes fun of Royal Enfield in new Dominar 400 ad. Foto: YT, TwinkleTorque

Zapotrzebowanie na motocykle w segmencie 350 do 500 cm3 cały czas jest wysokie i rośnie. Royal Enfield od kilku lat notuje stały wzrost sprzedaży, dlatego Bajaj chce uszczknąć kawałek z tego słodkiego tortu.

Podczas prezentacji Dominar 400, szef Bajaj Auto, Rahul Bajaj, stwierdził że Siddhartha Lal (prezes MD Eicher Motor – właściciela marki Royal Enfield), jest jego dobrym przyjacielem. Bajaj dodał, że jest pewien, iż wyniki Royal Enfield będą jeszcze lepsze, natomiast mówiąc o rywalizacji, stwierdził: „Klienci, którzy chcą powolnego motocykla mogą jeździć na Royal Enfield. Ci, którzy wolą szybkość i moc, wybiorą Dominara”.

To, o czym mówił kilka miesięcy temu szef szóstej na świecie potęgi motocyklowej, w żartobliwy sposób zostało zaprezentowane w nowej reklamie Dominara 400. Oczywiście to pstryczek w nos szefa Royal Enfield i prowadzonej przez niego marki, ale trzeba przyznać, że całkiem zabawnie to wyszło.


Bajaj makes fun of Royal Enfield in new Dominar 400 ad. Źródło: YT, TwinkleTorque

%d bloggers like this: