Według Junaka odsłona M12 Vintage 125 jest jedną z najważniejszych premier firmy

Nowy Junak M12 Vintage w czerwcu trafił do salonów. Według Karola Kopytka, Kierownika ds. Klientów Kluczowych Junak, czarny Vintage 125 to przede wszystkim detale – największym atutem od strony designu są szprychowe koła i prosta kierownica, nawiązująca do klimatu cafe racer. To odpowiedź na oczekiwania klientów, bo wielu nabywców szuka minimalizmu i klasycznych nawiązań. M12 Vintage 125 pod tym względem jest uzupełnieniem kolekcji małolitrażowych motocykli na prawo jazdy B – mówi Kopytek.


Nowy Junak M12 Vintage 125. Źródło: YT, Junak.com.pl

Junak M12 Vintage 125 to także debiut unowocześnionej jednostki napędowej, która otrzymała bezobsługowy układ wtryskowy firmy Delphi. To jeden z największych producentów elektronicznych systemów zasilania silników dla branży samochodowej oraz motocyklowej. Dzięki nowym rozwiązaniom, Junak M12 Vintage spełnia rygorystyczne normy emisji spalin, do tego oferując większą kulturę pracy w całym zakresie obrotów.

Debiutujący motocykl otrzymał również układ hamulcowy typu CBS, którego zadaniem jest poprawa bezpieczeństwa podczas jazdy na śliskiej nawierzchni. Junak M12 Vintage pozwala rozwijać prędkość maksymalną ponad 100 km/h, przy tym zapewniając pewności prowadzenia. To zasługa nie tylko zawieszenia, ale także silnika, posiadającego wałek wyrównoważający, skutecznie eliminujący wszelkie wibracje, nawet podczas jazdy z wysokimi prędkościami obrotowymi.

Junak M12 Vintage 125. Foto: Junak

Z kolei do dalszych wypadów zachęcają także duże, szprychowe koła, komfortowe siedzisko, szerokie podesty oraz kierownica wyposażona w ergonomiczne manetki o sporej średnicy. Warto zwrócić uwagę także na oświetlenie pojazdu – wydajna przednia lampa, ledowe kierunkowskazy oraz tylny klosz kryjący światła pozycyjne i stopu – te również zostały wykonane w tej energooszczędnej technologii.

Junak M12 Vintage kosztuje 8299 PLN brutto.

%d bloggers like this: