Customy Hondy podczas Wheels & Waves

Podczas festiwalu Wheels & Waves w Biarritz we Francji Honda zaprezentowała kilka ciekawych maszyn. Goście festiwalu mogli obejrzeć choćby słynny model CB500 z 1977 roku w nowym wydaniu dealera japońskiej marki z Bayonne. Motocykl został przerobiony pod dyktando Bena Rameix – projektanta francuskiej firmy produkującej deski surfingowe.

Honda Wheels & Waves. Foto: Honda

Jednoślad została opracowany w stylu cafe racera. Zmodyfikowano ramę, wymieniono wydechy i usunięto większość chromowanych elementów.

Kolejna maszyna to CX500 z tego samego okresu, która została przekształcona przez Kick Moto, kolejnego dealera marki, w odlotowy motocykl w stylu flat track. Zmiany wymagały przeróbek ramy, zbiornika, ramy pomocniczej. Ponadto jednoślad zyskał nowe, 18-calowe obręcze, widelce XLR600, aluminiową kierownice, tylne zawieszenie Ohlins i światła LED.

Honda Wheels & Waves. Foto: Honda

Trzeci motocykl oparty jest na sześciocylindrowym modelu CBX o pojemności 1047 cm3, który dostał nowe życie dzięki Boulmich Moto – dealera Hondy z Paryża. Przy tym projekcie współpracował również klub motocyklowy Bad Seeds. Sportowy turystyk Hondy został zmieniony na muskularnego „Road Bombera” z widocznymi nawiązaniami do dragsterów. Uwagę zwraca przede wszystkim ręcznie wykonany reflektor i potężne gumy Bridgestone Battle Axe.

Honda Wheels & Waves. Foto: Honda
%d bloggers like this: