Junak rozpoczął współpracę z marką odzieżową Próchnik. Będzie elegancko?

Efektem współpracy będzie kolekcja odzieży motocyklowej. Jak pisze na swojej stronie Junak: „Cafe Racer to propozycja dla zdecydowanych, pewnych siebie mężczyzn i kobiet, których pociągają wyzwania”.

Motocyklowe inspiracje zauważalne są w „Cafe Racer” w krojach poszczególnych modeli: dopasowanych ramonesek, skórzanych kurtek, dżinsowych katan. Kolekcja ma odpowiadać na potrzeby wymagających odbiorców interpretujących ponadczasową klasykę w zgodzie z własnym, indywidualnym stylem. W trosce o komfort noszenia wszystkie ubrania uszyte zostały z tkanin najwyższej jakości i mają zapewnić wygodę podczas codziennego użytkowania – nawet w przypadku długich motocyklowych wypraw w nieznane.

Foto: junak.com.pl

Według Junaka: „Ponadczasowa elegancja w nowoczesnej odsłonie splata się z nonszalancją i rockowymi akcentami, podkreślając siłę męskiej sylwetki. Miłośnicy garniturów z pewnością docenią klasyczne fasony w połączeniu z wyrazistymi wzorami, np. efektowną kratą windowpane i geometrycznymi deseniami. W „Cafe Racer” powraca także krój, który w ciągu ostatnich lat wyrósł na flagowy model marki: garnitur z dwurzędową marynarką w licznych wariantach kolorystycznych dla wszystkich tych, którzy lubią wyróżniać się z tłumu”.

O kolekcji dla motocyklistek także pojawiło się kilka zdań: „Mężczyźnie Próchnika towarzyszy w „Cafe Racer” kobieta, której styl nawiązuje do męskiej części kolekcji. Swobodne t-shirty, krótkie letnie szorty, wiązane koszule i dżinsowe kurtki towarzyszą stylowym sukienkom o klasycznym kroju, oferując praktyczne rozwiązania zarówno na wyjątkowe okazje jak i w godzinach pracy, a także po godzinach, podczas podróży w stronę zachodzącego na horyzoncie słońca.”

Niestety w informacji brakuje konkretów, na przykład zdjęć dostępnych modeli i wzorów, cen, rozmiarów, itd. Na razie musimy zatem zadowolić się „ponadczasową elegancją w nowoczesnej odsłonie (…)”. Można mieć wiele uwag do właściciela Junaka, firmy Almot, ale złego wyboru marki odzieżowej zarzucić nie wypada. Próchnik S.A. to marka z segmentu klasycznej mody męskiej, o tradycjach sięgających końca lat 50. ubiegłego wieku. Jako najstarsza spółka warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych istnieje nieprzerwanie od 16 kwietnia 1991 roku. Ponadto łódzki Próchnik S.A. nadal pozostaje polską firmą.

%d bloggers like this: