Winston Yeh z Rough Craft i jego dwie wersje XSR700

W ramach programu Yamaha Yard Built japoński producent motocykli wraca w do warsztatu tajwańskiego mistrza. Customer Winston Yeh z Rough Craft zabrał się za standardowy model XSR700 i uczynił go wspaniałym bez cięcia i spawania ramy.

Yard Built Yamaha XSR700. Foto: Yamaha

Powstały w sumie dwa zestawy, za pomocą których można będzie zamienić fabryczny model w wariant cafe racer lub scrambler. Pierwszy zwie się Coesa Scorcher, a drugi Soil Scorpion.

Yard Built Yamaha XSR700. Foto: Yamaha

Aby zestaw był tak wszechstronny jak to możliwe, opracowany został potrójny system obejmujący set pochodzących z YZF-R1 widelców, hamulców i kół. Ponadto od Shark Factory wzięto zdalne sterowanie umożliwiające zmiany ustawienia trybu jazdy na asfalt lub offroad.

Yard Built Yamaha XSR700. Foto: Yamaha

Wersja cafe racer wyposażona został w superlekkie koła z włókna węglowego od Robotox oraz kierownicę typu clip-ons od Gilles Tooling, a także tytanowy wydech Akrapovic.

Yard Built Yamaha XSR700. Foto: Yamaha

Do wersji scrambler zastosowano lekkie, kute koła od Wukawa Industry Co., natomiast tytanowy Akrapovic XSR700 został zmodyfikowany w stylu tracker.

Yard Built Yamaha XSR700. Foto: Yamaha

Na koniec Faster XSR body kit (osłona imitująca bak) został wykonany z karbonu z mniejszym aluminiowym zbiornikiem pod spodem. Części powstały w MS Pro.

%d bloggers like this: