Honda X-ADV na trudny teren? Za kilka tygodni już w Polsce

Nowy X-ADV opiera się na koncepcji City Adventure zapoczątkowanej w 2015. Filozofia Hondy oznacza połączenie ducha przygody z wszechstronną wydajnością, praktycznością i jednocześnie komfortem dojazdów do pracy. Natomiast podczas weekendów, skuter zabierze swojego właściciela na długie wycieczki. Mówiąc inaczej, X-ADV ma jeździć równie sprawnie po asfalcie i poza nim. Nie za dużo jak na jeden skuter?

Honda X-ADV: Foto: Honda

Jednostka nawiązuje do modeli NC750X i Integra. Skuter napędza jednostka o pojemności 750 cm3, DCT z automatyczną skrzynią biegów. Inne szczegóły to dłuższy wahacz, zawieszenie USD, ABS. Aby pozamiejska przygoda miała sens, skuter wyposażono w mocną, dolną osłonę oraz ochraniacze dłoni i podgrzewane manetki na chłodniejsze dni.

Honda X-ADV: Foto: Honda

Hondę X-ADV mogliśmy podziwiać podczas zeszłorocznych, listopadowych targów w Mediolanie. Wygląda na to, że Honda chce stworzyć nowy trend na rynku motocyklowym zapożyczając filozofię „crossovera” ze świata samochodów. Chodzi o pojazd o nieco wyższym zawieszeniu, dobrze spełniający swoje obowiązki na zwykłej drodze oraz mogący poradzić sobie w odrobinę trudniejszym terenie. Czy ten pomysł się sprawdzi?

Honda X-ADV: Foto: Honda

Przekonamy się wkrótce, bo X-ADV zawita do polskich salonów już pod koniec kwietnia. Honda ujawniła również ceny offroadowego skutera. Wariant X-ADV ABS DCT będzie kosztował 48 900 zł, natomiast za X-ADV ABS DCT Limited Edition będzie trzeba zapłacić 51 400 zł. W przypadku edycji limitowanej, nabywcy dostaną również oparcie na plecy wraz ze stelażem oraz kufer centralny.

%d bloggers like this: