Nadciąga 2017 Indian Roadmaster Classic. Ma dużo frędzli

Roadmaster Classic jest najbardziej majestatycznym retro motocyklem klasy turystycznej, jaki znajduje się w ofercie marki Indian. Mimo że wygląda jak połączenie skórzanej kanapy ze starą wanną, unowocześniony model na 2017 rok na pewno znajdzie wielu wielbicieli.

2017 Indian Roadmaster Classic. Foto: Indian Motorcycle

Nowa wersja Indian Roadmaster Classic bazuje oczywiście na normalnym Roadmasterze, lecz z dodatkami w postaci skórzanych sakw, kufra i nowinek technicznych, choćby dotykowego ekranu z masą informacji.

2017 Indian Roadmaster Classic. Foto: Indian Motorcycle

Niezależnie od zastosowanych technologii, motocykl nadal ma prezentować się jak klasyczny cruiser, który kryje w sobie sporo niespodzianek, m.in. regulowaną elektrycznie przednią szybę Horizont.

2017 Indian Roadmaster Classic. Foto: Indian Motorcycle

Wspomniany siedmiocalowy ekran dotykowy to najnowsze dziecię firmy, czyli Ride Command. Użytkownik może samodzielnie ustawić funkcje, które chce mieć dostępne na ekranie. Do wyboru są trzy ekrany i osiem opcji, obsługiwanych za pomocą jednego przycisku. Kolejny guzik uaktywnia panel multimediów, czyli radio MF, AM, NOAA (radio pogodowe), a także dwa tryby podłączenia zewnętrznego źródła dźwięku: Bluetooth Audio oraz USB /iPod.

2017 Indian Roadmaster Classic. Foto: Indian Motorcycle

Warto zaznaczyć, że parowanie urządzeń przez Bluetooth, np. smartfonu lub interkomu, posiada swój własny przycisk oraz menu, co umożliwia w prosty i łatwy sposób przejść przez proces podłączenia peryferii.

2017 Indian Roadmaster Classic. Foto: Indian Motorcycle

Właściciel modelu Classic zasiądzie na siedzisku z licowanej skóry Desert Tan, które jest oczywiście podgrzewane (dla pasażera też). W tylnej sekcji maszyny znajduje się 125 litrów przestrzeni ładunkowej. Bez problemu zmieszczą się dwa kaski lub pół cielaka.

2017 Indian Roadmaster Classic. Foto: Indian Motorcycle

To nie wszystko.Wielbiciele skóry mogą zdecydować się na liczne dodatki z tego materiału, na przykład podłokietniki dla pasażera, czy skórzane nakładki na… gmole. O takich drobiazgach jak manetki i klamki chyba nie trzeba nawet specjalnie się rozwodzić.

2017 Indian Roadmaster Classic. Foto: Indian Motorcycle

Odpowiednią moc gwarantuje silnik o pojemności 1811 cm3, który może poszczycić się maksymalnym momentem 161 Nm już przy 3000 obr./min. Napęd przenoszony jest za pośrednictwem bezobsługowej przekładni pasowej.

2017 Indian Roadmaster Classic. Foto: Indian Motorcycle

Wersja 2017 Indian Roadmaster Classic pojawi się w trzech wariantach kolorystycznych: Thunder Black, Willow Green oraz Ivory Cream (lub Indian Red over Ivory Cream). Na razie nie wiemy jeszcze ile będzie kosztował Roadmaster Classic 2017 .

2017 Indian Roadmaster Classic. Foto: Indian Motorcycle
%d bloggers like this: