ROMET zapowiada pełną gotowość do nowego sezonu

Arkus & Romet Group, czyli spadkobierca Rometa, nazwy powstałego w 1971 roku przedsiębiorstwa „Zjednoczone Zakłady Rowerowe” w Bydgoszczy, zapowiada kontynuacje sukcesu z poprzedniego sezonu.

Przypomnijmy, że w 2016 roku jednoślady marki Romet znalazły ponad 13,5 tys. nabywców, co przełożyło się na 22 % udziałów w rynku nowych motocykli oraz prawie 35 % motorowerów. Dzięki temu marka ROMET mogła cieszyć się tytułem lidera sprzedaży motocykli i motorowerów w Polsce.

Romet Classic z wózkem. Foto: Romet.

W szerokiej ofercie pojawiło się wiele nowości. Wśród nich model klasy adventure-enduro, czyli ADV 400 o podróżniczych możliwościach, retro-wyścigówka Classic 400 Cafe Racer i funkcjonalny SCMB 125, który wyglądem nawiązuje do motocykli typu scrambler.

Nie zabrakło także propozycji dla fanów miejskiej jazdy. Ofertę nakedów poszerzyły modele Z-One R 125 z dynamiczną jednostką napędową, nowoczesnym zawieszeniem i kratownicową ramą, a także odświeżony Division 125 FI.

Również fani skuterów będą zapoznać się z nowościami. Przykładem jest Valentino 125 o neo-klasycznej linii nadwozia. Romet chwali się, że wyposażył wszystkie oferowane pojazdy w układ elektronicznego wtrysku ze sterowaniem i kontrolą emisji spalin, kombinowane układy hamulcowe (CBS) w pojazdach o pojemności do 125 cm3 oraz systemy ABS w motocyklach o większej pojemności silnika.

Nowe modele będzie można obejrzeć u lokalnych dystrybutorów marki oraz podczas targów w Warszawie na Wystawie motocykli i skuterów ( 3-5.03) i w Poznaniu podczas Motor Show (6-9.04). Więcej informacji znajdziecie na stronie Rometa.

%d bloggers like this: