Sprzedaż motocykli w styczniu. Jaki typ maszyn klienci wybierali najchętniej?

W styczniu 2017r. w rankingu segmentów funkcjonalnych pierwsze miejsce zajęły motocykle typu STREET. Stanowiły one 35,2% wszystkich zarejestrowanych nowych motocykli. Przed rokiem było to blisko 40%.

Ich rezultat w styczniu br. wyniósł 137 szt. (-34,8% r/r, -73 szt.). W tej kategorii klienci najchętniej wybierali markę Romet (28 szt.), następnie Junaka (18 szt.). Trzecia była Honda (17 szt.).

Romet Classic 400. Foto: romet.pl

W rankingu segmentów na drugą pozycję wysunęły się motocykle ON/OFF z liczą 95 nowych motocykli. Zajęły w styczniu 24,4% rynku. Najpopularniejsze w tej grupie były motocykle BMW (27 szt.) następnie Honda (24 szt.) i Husqvarna (14 szt.).

Trzecie miejsce wśród wszystkich segmentów zajęły BIG SCOOTERY (69 szt., -34,3% r/r), które straciły 2 punkty proc. udziału w rynku stanowiły 17,7%. Liderem w tej grupie była Honda (12 szt.) a za nią ZIPP (10 szt.).

Źródło: PZPM

%d bloggers like this: