Harley-Davidson Road King Special w nowym wydaniu 2017

Amerykański producent zmodernizował króla szos, aby mógł dumnie wjechać w 2017 rok. Nadal mamy do czynienia z klasyczną maszyną, której w nowym wydaniu dodano szczyptę nowoczesności.

Road King Special 2017. Foto: Harley-Davidson

Oczywiście sercem krążownika jest nowy silnik V-Twin Milwaukee-Eight. Warto również dodać, że jest to pierwszy model Harleya-Davidsona z czarnym silnikiem w tej wersji.

Road King Special 2017. Foto: Harley-Davidson

Nie tylko silnik, ale również pozostałe elementy, które dotychczas błyszczały srebrnym chromem, zostały pozbawione księżycowej poświaty na rzecz matowej czerni lub szarości, łącznie z gondolą przedniego reflektora, goleniami widelca, kolektorami dolotowymi i wydechami, a także kołami custom typu Tourbine.

Road King Special 2017. Foto: Harley-Davidson

Motocykl wyposażono w niskoprofilowy błotnik z niżej montowaną tablicą oraz rozciągnięte kufry. Wszystko po to, aby podkreślić nisko schodzący tył.

Zmniejszono również nieco siedzisko z 28,2 cali do 26,4 cali oraz wagę o 10 funtów (4,5 kg). Z kolei nowa kierownica mini-ape podnosi i przesuwa kierowcę do przodu tworząc bardziej groźną sylwetkę.

Road King Special 2017. Foto: Harley-Davidson

„Road King jest naszym największym motocyklem bez owiewki, który dostarcza wyjątkowych wrażeń z jazdy.” – Powiedział Brad Richards, następca Wille G. Davidsona oraz szef działu stylistyki i projektowania.

„Na tym motocyklu czujesz się, jakbyś jechał lokomotywą. Poprzez zmiany Road Kinga chcieliśmy wrócić do esencji tego modelu.” – Dodał Richards.

Road King Special 2017. Foto: Harley-Davidson

Motocykl pojawił się w kolorze Olive Gold, który doskonale pasuje do czarnych elementów. Podstawowa wersja Road King Special kosztuje 113 330 zł. Za kolor Charcoal Denim zapłacimy 114 830 zł, za malowanie Vivid Black tyle samo co za Olive Gold, zaś Hard Canty Custom Hot Red Flake to wydatek 118 770 zł.

Road King Special 2017. Foto: Harley-Davidson
%d bloggers like this: