Indian Motorcycle i Project Chieftain. Amerykanie lubią baggery

Konkursy customizacji w wykonaniu dealerów firm motocyklowych wydają się nową tendencją do promowania marki i jej modeli. Najnowsza akcji dotyczy Indian Motorcycle i Project Chieftain.

Barnstorn Chieftain. Foto: Indian

W rampach konkursu dziesięciu dealerów z Północnej Ameryki zdecydowało się zbudować na bazie modelu Chieftain wypasionego baggera. Nie jest to styl, który u nam ma wielkie wzięcie, ale w U.S.A. motocykle z wielkim przednim kołem są niezwykle popularne.

Barnstorn Chieftain. Foto: Indian

Pierwsze zdjęcia kompletnych projektów trafiły już do sieci. Dodajmy jeszcze, że trzy najlepsze motocykle zostaną zaprezentowane podczas Indian VIP party na Daytona Beach w trakcie Daytona Bike Week w marcu.

Barnstorn Chieftain. Foto: Indian

Jedną z ciekawszych konstrukcji jest Barnstorn Chieftain, czyli biało-czarny curiser zbudowany przez dealera z Massachusetts. Motocykl został przerobiony wizualnie i podniesiono jego moc.

W przeciwieństwie do innych motocykli reprezentujących styl bagger, w przednim widelcu Barnstorna nie znalazło się dwumetrowe koło, dzięki czemu proporcje maszyny są lepsze.  Rozpędzony Barnstorn Chieftain ma wyglądać jak czarno-biała smuga. Można sobie to wyobrazić.

Classic Elegance. Foto: Indian

Drugi projekt to Classic Elegance, który powstał w Head Indian Motorcycle. Maszyna nawiązuje do dawnych dni i stylu. Wiele elementów motocykla, który pomalowano w miękkie odcienie brązu, zostało wykończonych skórą.

Classic Elegance. Foto: Indian

O ile wstawki na baku lub kufrach wydają się dobrym pomysłem, to już skórzane podesty i główka hamulca nożnego – nie bardzo. Wygląda to ładnie, ale jest zupełnie niepraktyczne. Z drugiej strony, czy ktoś oczekuje praktyczności po baggerach lub konkursach tego typu?

Classic Elegance. Foto: Indian

Opcję głosowania znajdziecie na stronie Indian Motorcycle.

%d bloggers like this: