Zobacz najciekawsze motocykle Indian rywalizujące w ramach Project Scout

Od listopada trwa rywalizacja pod nazwą Project Scout, która daje szansę dealerom marki z całego świata, aby zaprezentować swoją pasje do motocykli i umiejętność zbudowania własnej wersji maszyny na bazie fabrycznego modelu Indian Scout. Wszystkich maszyn jest 36, natomiast my prezentujemy pięć, które wydają się najciekawsze.

Steve McQueen. Foto: indianmotorcycle.com
Steve McQueen. Foto: indianmotorcycle.com

Przypomnijmy, że nie ma żądnych ograniczeń w temacie, kosztach lub stylu, poza wymogiem użycia jako bazy Indiana Scouta lub Sixty oraz minimum trzech części z katalogu akcesoriów.

Fani mogą wybierać i głosować na najlepszy projekt aż do 19 lutego, link tutaj. W sobotę 20 lutego wyłonionych zostanie trzech finalistów. Każda ekipa, która znajdzie się w wielkiej trójce, otrzyma w nagrodę wycieczkę na 75-edycję Daytona Bike Week, oczywiście wraz z pokryciem wszystkich wydatków.

Munro’s Revenge. Foto: indianmotorcycle.com
Munro’s Revenge. Foto: indianmotorcycle.com

Ostateczny zwycięzca zostanie uhonorowany podczas ceremonii Daytona Beach w piątek 11 marca 2017 roku. Przewidziana jest również nagroda Fan Favorite, czyli najlepszego customa zdaniem fanów i wielbicieli marki Indian.

Scout JD Bagger-BBQ. Foto: indianmotorcycle.com
Scout JD Bagger-BBQ. Foto: indianmotorcycle.com

Prezentowana na zdjęciach piątka to trzy wydumki ze Stanów Zjednoczonych, jedna z Kanady i jedna maszyna (ostatnia) ze Szwajcarii.

Pierwsze zdjęcie to Scout inspirowany modelem z lat 30. ubiegłego wieku. Motocykl nazwano Steve McQueen. Kolejny, z charakterystyczną, niebieską czachą powstał w Fargo i został zbudowany w stylu modern cafe racer. Błękitny motocykl zwie się Munro’s Revenge – świetna nazwa nawiązująca do wspaniałej historii Munro.

 Blue Max. Foto: indianmotorcycle.com
Blue Max. Foto: indianmotorcycle.com

Czerwony Indian z beczką to wydumka dealera z Kanady, który najbardziej na świecie upodobał sobie smak Jacka Danielsa. Motocykl nosi nazwę Scout JD Bagger-BBQ.

Niebieski wariant z kołami jak balony to pomysł chłopaków z Westfield w USA. Kolor jest historyczny, został wzięty od Modelu 648 Scout, który jako ostatni wygrał Daytona Race w 1948 roku. Współczesny motocykl nazwano Blue Max.

I’m a Legend. Foto: indianmotorcycle.com

Na końcu stawki znajduje się wspomniany projekt ekipy Szwajcarów z Zurychu. Twórcy pomieszali kilka stylów, ale dzięki odważnej kolorystyce, motocykl robi wrażenie. Może trochę przesadzili z siatką na wydechach. Maszyna zwie się… I’m a Legend. Will Smith na pewno by się ucieszył.

%d bloggers like this: