Vespa GTS w nowej odsłonie

Vespa GTS to znakomity skuter w stylu retro wyróżniający się mocą i stylem. Oznaczone tym symbolem włoskie skutery łączą wygląd klasyka z najpotężniejszymi w swojej klasie silnikami, czyli 125 cm3 oraz 300 cm3. Niestety nie są to tanie jednoślady, ich ceny u polskiego dealera rozpoczynają się od blisko 22 tysięcy złotych, a kończą…

Vespa GTS Super 2017. Foto: Vespa
Vespa GTS Super 2017. Foto: Vespa

To nawet trudno oszacować, ponieważ wersja Sport 300 IE z ABS kosztuje już 26 tysięcy złotych, natomiast, jeśli ktoś chciałby dodać do zestawu kilka tuningowych akcesoriów, np. tłumik Akrapovic za 2250 zł, oświetlenie xenon za kolejne 400 zł lub wariator Jcosta w cenie 900 zł, końcowa kwota może wywołać szok. A wydawałoby się, że to „tylko” skuter.

Obecnie rodzina GTS składa się z czterech jednośladów. Poza wersją podstawową występują jeszcze GTS Super, GTS, Touring i GTS SuperSport. Wszystkie skutery w sezonie 2017 zyskają nowe kolory, ponadto model GTS Touring pojawi się z szybą oraz przednim i tylnym bagażnikiem – w standardzie.

Vespa GTS Touring. Foto: Vespa
Vespa GTS Touring. Foto: Vespa

Kolejna nowość to port UBS umieszczony w schowku i oświetlenie LED kierunkowskazów oraz świateł dziennych. Wszystkie powyższe dodatki znajdą się w standardzie. Kolejną świetną nowiną jest ABS i ASR w wersjach wyposażonych w silnik 300 cm3. Oba systemy również będą montowane standardowo bez dodatkowych opłat.

Na koniec nowości warto wspomnieć o VPM, czyli multimedialnym środowisku dla skuterów Vespa. Dzięki tej technologii użytkownik może podłączyć swój smartfon do systemu skutera i używać go jako wielofunkcyjnego komputera pokładowego prezentującego szereg danych poczynając od obrotów, przez średnie i chwilowe zużycie paliwa, po poziom naładowania akumulatora.

Na razie nie znamy jeszcze cennika nowości Vespy. Tanio na pewno nie będzie.

%d bloggers like this: