Triumph Bonneville Bobber 2017 na filmie. Oko bieleje?

W drugiej połowie października pojawiły się wreszcie zdjęcia zapowiadanego od początku roku neoklasyka Triumpha. Teraz możemy podejrzeć nowego bobbera na filmie. Prezentuje się nad wyraz zacnie…

Przypomnijmy, że w ramie umieszczono silnik o pojemności 1200 cm3 wywodzący z się z Bonneville T120. Jednostka dostała elektroniczną aktualizację oraz nową konstrukcję podwójnego airboxa, co ostatecznie doprowadziło do większego momentu obrotowego oraz mocy w dolnym i średnim zakresie.

Bonneville Bobber 2017. Foto: Triumph
Bonneville Bobber 2017. Foto: Triumph

Inne zmiany to mniejszy i bardziej zwarty bak, szeroka kierownica, lusterka na końcach kiery, zaktualizowany widelec, który jest krótszy niż w T120, oraz amortyzator pod siedziskiem. Do tego tylny wahacz, stacyjka umieszczona klasycznie z boku i zawinięty na kole tylny błotnik. Warto zwrócić uwagę na spory zakres regulacji siodła, a nawet zegara, co umożliwia lepsze dopasowanie motocykla do własnych preferencji.

Podobnie jak pozostałe motocykle z rodziny Bonneville, użytkownik dostanie również dwa tryby jazdy Road oraz Rain, kontrolę trakcji, wspomaganie pracy sprzęgła i ABS.


Custom Triumph Bonneville Bobber with nitrous at EICMA 2016. Źródło: Visordown Motorcycle News

Być może na minus trzeba zaliczyć redukcję jednej z dwóch tarcz na przednim kole motocykla, z drugiej strony mniejsza masa podobno uzasadnia taką decyzję, dla porównania w H-D Sportsterze Ironie również mamy jedna tarczę z przodu.

Jeśli już mowa o Sportsterze Harleya-Davidsona, warto docenić pracę specjalistów od Triumpha, którzy postarali się bardziej i ukryli niemal wszystkie przewody. Ładnie to wygląda i schludnie.

%d bloggers like this: