Romet Classic 400 nie boi się Euro 4

Classic nawiązuje do oldtimerów. Motocykl ma klasyczną linię i sporo dodatków w starym stylu, m.in. chromowane błotniki, szprychowe koła, butelkowe tłumiki, hamulec bębnowy z tyłu i… dodatkowy kickstarter.

Bydgoski Romet wprowadził do sprzedaży model Classic z jednocylindrowym silnikiem z czterozaworową głowicą i suchą miską olejową. Po raz pierwszy zobaczyliśmy go podczas targów MotoExpo w lutym tego roku. Aktualnie jednoślad spełnia nowe, surowe normy emisji spalin Euro 4.

Foto: Romet Classic
Foto: Romet Classic

Klasyczny styl idzie w parze z współczesnymi osiągnięciami technologii – motocykl Rometa wyposażono w ABS i wtrysk paliwa. Klienci mogą wybrać cztery warianty kolorystyczne maszyny: czerń ze srebrem, biel z zielenią, krem z brązem oraz srebro z czerwienią.

Co ciekawe, w przyszłym roku Romet planuje wprowadzić wersję tego motocykla z wózkiem bocznym, jako dodatkowym akcesorium. Cena tego modelu to 15 799 zł. Kolejne plany bydgoskiej firmy to dwa nowe jednoślady bazujące na wariancie Classic. Chodzi o scramblera i cafe racera. W tej chwili nie wiadomo, kiedy pojawią się w ofercie.

Źródło: Romet

%d bloggers like this: