Indian Black Bullet Scout nie wygląda jak motocykl Indian, ale ma jego serce

Nowy Scout pojawił się na początku tego roku i z miejsca wywoła duże zainteresowanie motocyklowej społeczności. Motocykl jest mniejszy, lżejszy i zwrotniejszy niż dowodzący całą stawką Chief, ma ponadto zupełnie nowy silnik V-twin.

Przypomnijmy, że Scout ma pojemności 1133 cm3, podwójne wałki rozrządu, wtrysk paliwa, chłodzenie cieczą i generuje 100 koni mechanicznych, a do tego całkiem nieźle brzmi.

Foto: silodrome.com
Foto: silodrome.com

Jedna z cech nowego silnika Scouta to wielki potencjał dla twórców niestandardowych konstrukcji. Aby to udowodnić Indian wysłał kilka fabrycznych silników do najbardziej znanych, amerykańskich customerów, z prośbą, aby zrobili z nimi, co chcą.

Foto: silodrome.com
Foto: silodrome.com

Jednym z nich był Jeb Scolman, znany z tego, że zbudował w zeszłym roku pięknego Spirit of Munro. Scolman jest ponadto specjalistą od speed racerów.

Customer wziął nowego V-twina z motocykla Indian i zbudował wokół silnika zupełnie nowego dwukołowca, zadziwiającą maszynę o wąskim profilu, w którego wyglądzie na pewno trudno doszukać się Scouta, ale po chwili można dostrzec jego serce.

Foto: silodrome.com
Foto: silodrome.com

Scolman nie eksperymentował z silnikiem, zmienił jedynie układ kolektorów dolotowych. Najbardziej zadziwiające w tym motocyklu jest to, że wygląda zgrabnie mimo  „rybiego” oka z przodu i uproszczonej konstrukcji ramy.

Źródło: indianmotorcycle.com

%d bloggers like this: