Rozstrzygnięcie rywalizacji Junak Custom na Przystanku Woodstock!

Przystanek Woodstock to przede wszystkim wydarzenie muzyczne, ale w tym roku stało się również areną pojedynku pomiędzy dwoma customowymi maszynami i dwiema ekipami budowniczych motocykli.

Foto: motocultura7.pl
Foto: motocultura7.pl

Warsztaty Mad Riders i Motocultura7 przerobiły dwa motocykle Junaka, modele M11 Cafe oraz M12 w zgodzie z własnym stylem i koncepcją. Motocykle można było podziwiać i oglądać podczas Przystanku Woodstock. Głosowanie zakończyło się 17 lipca i wreszcie mamy zwycięzcę.

Foto: motocultura7.pl
Foto: motocultura7.pl

Najbardziej „woodstockowym” motocyklem został Junak M11 Cafe odmieniony przez ekipę z Motocultura7. Warszawski team kierowany przez Filipa Gniado specjalizuje się w rekonstrukcji maszyn na bazie japońskich motocykli z lat 70. i 80. ubiegłego wieku.

Foto: motocultura7.pl
Foto: motocultura7.pl

Projekt zespołu jest oszczędny w formie i ostry jak japońska katana, pozbawiony zbędnych udziwnień i dodatków, które zasłoniłyby bryłę motocykla. Wszechobecna czerń została przełamana niezwykłymi, intensywnymi wzorami malowania, które zawiera elementy meksykańskiego stylu Sugar Skull.

Foto: motocultura7.pl
Foto: motocultura7.pl

Źródło: Junak

%d bloggers like this: